Gå til innhold

Lucia ligger på 1.plass på postet flest svar!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucia er et råskinn....., men er ikke så gæli du heller, da!!

;)

Skrevet

Tusen takk! :-)

Er ikke så langt etter dere heller da!!

Men, det er helt klart her inne på desember klubben det er KOSLIG å være!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

det er kun en gang i mellom at jeg signerer med mitt nick uten for desemberklubben.

men gjør det en gang i mellom.

man blir jo nesten mobbet ut av de andre forumene hvis man mener noe annet.

du er tøff lucia :)

Skrevet

Skal ikke mene eller si for mye nei. Men man lærer jo "the hard way". Stort sett ganske snill jeg da. Bortsett fra en gang jeg har trodd et innlegg har vært tull.... Men krangleinnleggene styrer jeg unna. (stort sett alltid tror jeg)

:-)

Skrevet

- og ikke du heller, snuppa.. heheehehe :-))

Skrevet

Syns det e supert at det e så mye aktivitet på desemberklubben... vi har en trivelig klubb så det e ikke rart at Lucia og fleire andre ligg på lista... e bærre så vidt æ gidd å gå inn på 2. trimester og Skravlesiden syns det e så mye "bråk" der... nei, vi har det godt :D Det sku nu bærre vært sånn at vi alle havna på samme sjukhus når den tid kommer... men, men det vil vel vært litt vanskelig... hihi

Skrevet

og samtidig!! :-) -og alle fikk en lett fødsel.......!!!

Skrevet

ja det hadde jo vært noe.... skulle ønske det var noen jeg kjente som kom til å føde likt med meg... vil ikke være ensom på sykehuset, jeg som er så pratsom i blandt...

Skrevet

Var det ikke du som drømte det for en tid tilbake???? Da vi skulle på cafe`???? hihihi...

Skrevet

Æ e også pratsom, va ikke nå problem sist. E stort sett mange å prat med på sykehuset ;D Einaste va at æ følt at det va nesten litt ekkelt førr æ hadd den lette fødselen og de æ delt rom med hadd værsting fødsla... ja ja... gla på egne vegna i allefall...

Mått dåkk alle få like grei fødsel som æ hadd sist :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...