Gå til innhold

Noen flere som får vondt....

♥Spirevipp♥

Anbefalte innlegg

...jeg merker jeg får vondt, eller ubehag i hoftebeina når jeg går! Er dette normalt? Er kun i uke 6, og stusser litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har det og...liksom som om ledda gir litt etter... kjenner ut som de skal gi etter noen ganger... og særlig om jeg har sittet stille en stund... inbiller meg at d ikke er farlig, er vel bare fordi hoftene mine skal skli utover å gi plass til babyen.., har vel det som heter smale hofter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm! Så merkelig. Det beskriver litt den følelsen jeg har og....tror jeg må skrive ned en del spørsmål jeg skal stille legen i morgen! Har hørt at beina i kroppen ofte blir mykere under en graviditet....Har du hørt dette før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke akkurat hvor du får vont, men jeg begynte å få bekkenløsning i uke 8 i mitt førte svangerskap. Var garvid og mistet i uke 8 i mai, og da rakk jeg å få smerter fra uke 6... Denne gangen fikk jeg smerter idag.. Testet positiv igår og er nå 4+0.

Jeg vil foreslå at du tar det opp med lege. Når man får smerter så tidlig bør det undersøkes, og det er vikit at man får muligheten til å avlaste hvis det er begynnende bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at ledd og alt slikt blir mer tøyelige... det skla jo lages plass til babussen inni der og:) og ikke minst så skal vi jo presse ut denne babyen og etterhvert;)

Vanskelig å beskrive vordan det er...er vel ikke akkurat direkte vondt, litt rart kanskje... som om hoftene sitter litt løst... eller hva jeg skal si...;)

Håper det ikke er en begynnende bekkenløsning... hvordan kjennes d ut da? Nei satser på at d bare er løse sener og muskler;) Bekkenløsning høres så vondt ut...d vil vi jo ikke ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vondt i korsryggen og utover/nedover mot hoftene.

Spesielt når jeg skal reise meg opp etter at jeg har sittet eller ligget en stund...

Kjennes ut som det sitter en sånn knekk der nede, som jeg ikke får opp.

Kan det være begynnende bl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...