Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Ønsker ikke å fremstå som en bedreviter, men etter 12 års røykeavhengighet vet jeg at det vanskeligste med å kutte røyken er å bestemme seg for å kutte røyken. Jeg røykte en 20-pakning om dagen, og hadde lenge tenkt at jeg burde slutte. Men de småforsøkene jeg hadde ser jeg nå at ikke var ærlige nok, og da jeg virkelig bestemte meg så satt det meste i hodet. Jo visst er man avhengig, helt klart. Og avhengigheten vil som du (kaa82) er inne på være forskjellige fra person til person. Men når suget ble som værst, var det psyken som holdt meg unna. For til syvende og sist sitter det i hodet på oss; det er å finne en ærlig motivasjon, ta en avgjørelse - og til slutt stå for den! Og at man har et lite liv i magen, som helt og holdent er avhengig av meg/deg (oss) burde være den beste motivasjonen! Lykke til, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå