Gå til innhold

Høyde og vekt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

167 og 84.... alt for mye!!! jeg vet... holdt på å slanke meg men blir vel dårlig med det for tiden... var tyngre før... håper bare at jeg ikke blir alfor deprimert over det... men har store planer om å være veldig forsiktig med matinntaket under hele graviditeten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

169 cm og 56 kg. Nå er jeg snart ti uker og jeg tror jeg er nærmere 58 kg nå... Men bare trøttheten gir seg skal jeg begynne å trene litt igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 høy og 76 kg..............Jeg er 7 fullgåtte uker i dag og har en bebis på 9 mnd :)

Jeg er litt rund men har kraftig beinbyggning (Trøster meg med det, he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 176 og 68 kg...........

 

Nå er jeg i uke 17 og har gått opp svimlende 8 kg hehe........ Sist svangerskap gikk jeg opp 27og veide ca 94 da jeg fødte, men etter 4 mnd var jeg på 60 tallet igjen. Jeg blir skikkelig frodig og kvinnelig som gravid tydeligvis : ) Men tror det meste er vann!!

 

Trener nesten daglig når jeg ikke er gravid og trener fortsatt litt som gravid, men jeg er allerede skikkelig motivert for å kjøre kanll hardt med trening og sunn kost etter fødsel i jan/feb :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

168 cm og 61 kg. Går faktisk på Grete Roede - kurs, men det ble det litt så-som-så med etter at jeg fant ut at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e 166 cm, veide ca 65, men veie no 71-72 kg. E antakelig gravid i uke 6, men går man opp så mykje så tidlig i svangerskapet, eller e det andre årsaka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 166cm og 57kg, er 10 +1 uker i dag og jeg har gått ned til 55 kg.

Forstår ikke det helt siden jeg spiser hele dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

162 og 86 kilo....

 

Aaaltfor mye! Begynte å slanke meg, men da jeg ble gravid sa legen at jeg ikke fikk slanke meg mer.

 

Spiser sunt, og håper at babyen kanskje tærer litt på kroppen min, istedenfor å legge til enda flere kilo...

Har heldigvis litt muskler og er kraftig bygget, så jeg ser ikke så voldsomt feit ut.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...