Gå til innhold

Høyde og vekt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

167 og 84.... alt for mye!!! jeg vet... holdt på å slanke meg men blir vel dårlig med det for tiden... var tyngre før... håper bare at jeg ikke blir alfor deprimert over det... men har store planer om å være veldig forsiktig med matinntaket under hele graviditeten!!!!

Annonse

Jeg var 176 og 68 kg...........

Nå er jeg i uke 17 og har gått opp svimlende 8 kg hehe........ Sist svangerskap gikk jeg opp 27og veide ca 94 da jeg fødte, men etter 4 mnd var jeg på 60 tallet igjen. Jeg blir skikkelig frodig og kvinnelig som gravid tydeligvis : ) Men tror det meste er vann!!

Trener nesten daglig når jeg ikke er gravid og trener fortsatt litt som gravid, men jeg er allerede skikkelig motivert for å kjøre kanll hardt med trening og sunn kost etter fødsel i jan/feb :))

Annonse

162 og 86 kilo....

Aaaltfor mye! Begynte å slanke meg, men da jeg ble gravid sa legen at jeg ikke fikk slanke meg mer.

Spiser sunt, og håper at babyen kanskje tærer litt på kroppen min, istedenfor å legge til enda flere kilo...

Har heldigvis litt muskler og er kraftig bygget, så jeg ser ikke så voldsomt feit ut.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...