Gå til innhold

Hvordan lever dere etter innsettingen???

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på hvordan dere lever etter at dere har fått satt inn igjen egg?

Vi skal sette inn igjen egg på torsdag, så jeg lurer litt på om vi kan kjøre bil hjem?skal kjøre i fem timer, eller om jeg burde ligge rett ut den første dagen..

Hva gjør dere andre??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6015324-hvordan-lever-dere-etter-innsettingen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg levde som normalt. Jeg kjørte tre timmer etter jeg fått inn eggene. Jeg gikk på jobb, trente og gjorde det som jeg pleier å gjøre. Legen sa til meg at det beste var at "leve normalt" så kroppen ikke lurer på om det er noe galt...han sa det litt på spøk men, men...blev gravid jeg:)

Hei,

Jeg er nå på rugedag nr 5 og før jeg satt inn egget tenkte jeg akkurat som deg. Men fikk samme beskjed som Mia76, og har gjort akkurat som jeg pleier å gjøre. Hver dag har jeg gått en rask tur på minimum 40 minutter, husarbeid, kinotur, shopping, barnedåp feiring en hel dag (det var litt trist....har jo så mye håp selv) Jeg sykemeldte meg den første uken fordi jeg trodde det var vikitig å ta det med ro. Skal på jobb om 2 dager. Men ser nå i ettertid at jeg ikke hadde trengt det. Så lykke til! ps: Etter innsettingen ble jeg liggende i ca 30 min på klinikken. Etter det var det opp og gå... :)

Sykmeldte meg en uke på forsøket vårt jeg.

Gikk tur hver dag, og lå ikke på sofaen.

Jeg ble gravid (men mistet i uke 9), så ved fryseforsøket vi snart skal igang med tenker jeg å gjøre det samme.

Er ikke redd for fysisk arbeid, heller for alt stress jeg har i min jobb.

Gjør det som føles best, kjedelig å angre på at man ikke

"tok det med ro" i ettertid...

Så normalt som mulig. Jeg gikk å la meg litt på sofaen og så på film etter vi kom hjem, men det var fordi jeg følte for det. Man blir litt medtatt, men det går fort over. Å sitte i bil går sikkert greit. Du får ta med en pute og et pledd å legge deg i baksetet hvis du vil slappe av litt. ;-)

Annonse

Lev så normalt som mulig...men vet selv av erfaring at jeg nok tok det litt mer med ro den første tiden (det ble bare slik da dette føltes mest naturlig...mest første gangen, og mindre andre gangen...det gikk bra begge gangene og vi venter nå gutt nr. 2). Eggene kan jo ikke dette ut heller...selv om det kanskje føles slik.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...