Gå til innhold

Jeg trenger råd fra dere kjære bimmere... :o) ( samme som på skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg har snart jubileum...

Vi prøver å få barn og vet at vi har bestemt oss for hverandre.

Så: i og med at han ennå ikke har fridd til meg, så går jeg med planer om å fri til han....Vet det ikke er så vanlig at jenter gjør det, men hvorfor ikke tenker jeg...hihi...Noen som har noen tips til meg hvordan jeg kan gjøre dette eller som har gjort det selv som har lyst til å fortelle om det...??

Klem,

Alba32

Fortsetter under...

Hei Alba

Min gubbe tenker heller ikke på kirkeklokker og ringer, men han hadde nok ikke sagt nei om jeg hadde kjøpt ringer.. Vi har to barn og prøver på nr tre nå. Vi har også jubileum snart så...skal det bli noe må det vel bli meg som tar det første skrittet... Men jeg vil ikke gifte meg så tidlig etter fødsel og til sommeren skal vi bygge på huset så...det blir ihvertfall ikke annet enn forlovelse, men det er jo koselig det og'. Blir spennende å se om noen har noen gode tips til deg. Lykke til, Alba! :-)

Annonse

Støtter deg der ja. Jeg fridde selv, kan jo ikke gå og vente på de mannfolka :-) Jeg bare tok hånden hans og spurte jeg... tror menn liker det litt enkelt uten masse styr... det er vi damene det som krever så mye *ler*

jeg fridde selv. er ikke gift enda, men d blir vel etter hvert da.. ;)

jeg kjøpte en rose på bursdagen hans, og gjemte den til vi skulle legge oss, han går opp å legger seg to minutter før meg hver kveld, fordi jeg er så treig, må alltid tisse etter å ha pusset tennene, børste håret før jeg legger meg osv... og det gjorde han denne kvelden også.. så jeg tok frem rosen, og gikk opp på soverommet, med den bak ryggen, gikk bort til siden hans i senga, satte meg ned på kne, tok hånden hans i min, tok frem rosen med den andre og spurte om han ville gifte seg med meg.. og ja.. d ville han.. takk og lov.. :) hadde han sagt nei, vet jeg ikke helt hva jeg skulle gjort... =)

stå på jenter!!

vi kan også fri!!

vil bli gravid snart :)

Veldig fint frieri :o)

Er helt enig at vi jenter selvsagt kan fri. Jeg drømmer ikke om noen diamantring, men om et JA til at han vil bli MANNEN MIN ;-P

Klem,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...