Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg nå? Kan du gjøre litt eller har du blitt helt invalid? Må du bruke krykker? Hvor langt er du kommet i svangerskapet? Er du bedre enn sist? Håper inderlig du kommer deg igjennom dette svangerskapet med bedre helse enn forrige gang, og ikke minst at du kommer deg fort etterpå!

varme tanker og gode ønsker!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6015240-rockesmurf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk mime for gode ord i en tung hverdag. Jeg har det vel litt tøfft akkurat nå. Jeg er i uke 22 og har mye vondt. Men er enda ikke så dårlig som jeg var på slutten med førstemann. Jeg har krykker som står her til skrekk og advarsel og burde vel ha brukt de litt, men jeg VIL IKKEBRUKE KRYKKER!!! jeg går på bassengtrening, noe som er helt fantastisk, og det skal jeg gjøre så lenge jeg klarer. går også til kiropraktor en gang i uken for å "låse" opp bekkenet og massere stramme muskler der under/rumpe....jeg er ikke invalid og er glad for det, men kjenner humøret mitt daler..skjønner ikke helt at jeg har gjort dette frivelig....hadde liksom håpt at jeg ikke skulle være av dem som fikk bekkenløsning i 2 svangerskap...så er nok litt skuffet og lei meg for det.....men synes jo at førstemann var verd slitet...så håper jeg sier det samme om ett halvt år.Det å få barn er jo helt fantastisk, det er bare så himla irriterende å se den gravide naboen som shopper,bærer tungt og nesten jogger avgårde.....Håper ikke jeg skremmer deg fra å prøve igjen...du er kanskje en av de heldige som slipper ved neste svangerskap!!!!! Har du blitt bedre i det siste??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6015240-rockesmurf/#findComment-6015653
Del på andre sider

Huff, får håpe du ikke blir invalid. Du jobber vel ikke? Husk at du må være veldig forsiktig, ikke gå på hardt underlag, ikke stå framoverbøyd osv.. Skjønner godt det er irriterende med gravid nabo frisk og rask, ja... har det faktisk slik enda jeg... blir deppa av spreke gravide og nybakte mødre som kan ta seg av barnet sitt selv. Tror du vil synes det var verdt det etterhvert, tenk om du hadde angret på at du bare fikk ett barn etter at det var for sent å få flere.

Det er vel ganske stabilt hos meg nå. Kjenner det i overgang rygg/rumpe og av og til i halebenet, men er ikke lenger invalid og er veldig glad for det. Går lange turer og kan gjøre alt med barnet mitt, men får mer vondt av å stå framoverbøyd med henne og f.eks sette henne i bilsetet. Det blir verre rundt menstruasjon og eggløsning. Er nok litt usikker i forhold til å prøve på nytt..blir enda verre å være invalid med et barn fra før. Håpe likevel at det kan gå bedre neste gang, fordi jeg gjorde absolutt alt "galt" sist og vet hva jeg ikke må gjøre nå, men det gjorde jo du også.....

Krysser fingrene for deg!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6015240-rockesmurf/#findComment-6025467
Del på andre sider

huff ja det er vel derfor det er så tungt for meg denne gangen, jeg har liksom gjort alt riktig og enda så kommer bekkenløsningen...er enda ikke så dårlig som med min første på det verste, men dårligere nå på samme tid som med første mann...jeg svømmer,fysio og er sykemeldt nå 100%. Orker knapt å handle..alt gjør vondt, det er så fortvilende....men jeg er overbevist om at jeg skal komme meg raskere etter fødsel denne gang , da jeg svømmer og klarer å holde resten av kroppen litt i sjakk. Sist lå jeg i 3 mnd og alle muskler forsvant......samtidig håper jeg at jeg klarer å få stagnert ting litt slik at jeg ikke blir verre ennn det jeg er nå...da blir det tøft...4 mnd igjen.....vil bare si hold motet oppe...jeg følte endelig fremgang først etter 2 år sist....det blir bedre...det tar bare så sinnsykt laaaang tid.....trener du therapimaster?? det gjorde susen for meg tror jeg..eller så var det tiden..hvem vet...bekkenløsning er uansett noe dritt og helt idiotisk....fatter ikke at kroppen min kan forfalle slik...var i utgangspunktet god form...hadde jeg vært 100 kg og sofasliter så hadde jeg skjønt det......men det er jeg så absolutt ikke....hjelper litt å få ut frustrasjoner her iallfall...er iallfall ikke alene har jeg inntrykk av

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6015240-rockesmurf/#findComment-6077880
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...