Kosego&Lille'n Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 men har ikke blødd siden. Jeg ringte legevakten men fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å undersøke meg ennå. De skulle ringe meg opp når de hadde satt opp time, venta nesten en time, måtte ringe tilbake selv. Da hadde de glemt meg og de skulle nok en gang ringe meg tilbake. Det gjorde de altså ikke! Så i dag måtte jeg ringe en gang til for å komme inn. Da ble det greit... Tror dere det kan være en SA? Og en annen ting, var det ikke utrolig dårlig gjort av legevakta?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 små blødninger er helt normalt i et svangerskap. Siden kjeden er svært følsom og innholder mye blod skal d ikke mye til før den begynner å blø. Det kan skje etter sex eller bare av seg selv.. så om det var bare litt så er det nok ikke farlig... Tror de på legevakten vet at d ikke er krise om det bare er litt og heller vil prioritere de som er livstruende... Om du hadde fortsatt å blø hadde du nok fått komme innom med en gang! Lykke til, håper blødningen har stoppet, ta det litt med ro så såret får tid til å gro, så slipper du å blø igjenn,.. er jo litt skummelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 Takk for svar! ) Sykepleieren som tok telefonen sa at det mest sansynlig var en abort, men at det ikke var noen vits i å undersøke enda. Hvorfor sa hun det da? Kan det vente med en undersøkelse hvis man har hatt SA? Vil jo helst vite ganske fort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Først vil jeg si at jeg håper det ikke er sa, men bare noen småblødninger. Man har desverre ikke så mange rettigheter før man har kommet i 2 trimester, det er ikke noe legene kan gjøre fra eller til nå. Derfor vil de aller fleste ikke ta imot noen. Det er ihvertfall min erfaring :0( Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 var d mye blod da?? en abort vil ofte medføre smerter og en blødning i størrelsen litt mer en normal mens om jeg ikke har missforstått dette... og ofte er det klomper... er langt fra d og bitte litt blod på papiret... Rart at de tok en slik konklusjon fra litt blod... Men grunnen til at de ofte ikke sjekker det der og da, er at om det er en abort så er det ikke så mye de kan gjøre med det der og da... naturen må nok bare gjøre sin gang... uanskett hvor grusomt det føles der og da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Lett blødning eller kramper: Hvis du er gravid kan du oppleve en lett, lys rosa blødning når embryoet fester seg til kanten av livmoren. Dette skjer ca. åtte dager etter eggløsning, litt tidligere enn din vanlige menstruasjonsperiode. Du kan vanligvis skille denne blødningen fra din menstruasjonsperiode hvis den kommer litt tidligere enn ventet, hvis det er lite som kommer ut, hvis den er flekkete og rosa (og ikke rød og kraftig som vanlig menstruasjon), og ikke følger det vanlige menstruasjonsmønsteret (lett blødning, deretter kraftig og igjen lett). Kramper kan også være vanlig tidlig i graviditeten. Før livmoren midtstiller seg og blir bedre støttet opp av bekkenet i andre trimester er den utsatt for menstruasjonsliknenede kramper. Sammentrekninger av livmoren oppstår regelmessig, og øker ved trening, orgasme og til og med enkle stillingsforandringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 22. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 22. august 2006 Nei, det var ikke mye blod og ikke hadde jeg vondt heller. Skal til legen i dag så da blir det vel greit. Tusen takk for hjelpen!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå