Gå til innhold

Gravid med akupunktur?

Sommerfulgen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg skulle ha nr 2......brukte jeg lang tid på å bli gravid. Nesten et år. Jeg hadde lange sykuser på ca 2 måneder. Jeg fikk akupunktur da jeg hadde prøvd i 11 måneder. Forklarte at jeg hadde lang syklus, og hadde prøvd i mange måneder. Hun sa jeg hadde unormal puls, og satte nåler for at pulsen min skulle bli normal, og får at jeg skulle få korte sykluser.....skulle også virke inn på el. Etter en måned å ca 6 behandlinger var jeg gravid. Så jeg vil absolutt anbefale deg akupunktur....det hjalp meg:-)

Denne gangen ble jeg gravid på første forsøk, så jeg er ennå i sjokk; men har ikke hatt samme problemene nå med syklus, stress og puls.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppsøkte akupunktør for å få behandling mot lange sykluser etter pilleslutt. Sa også at vi prøvde å bli gravid, og akupunktøren la opp behandlingen etter dette. Fikk forresten behandling dager før og dagen etter eggløsning.

Etter 6 behandlinger fikk jeg positiv graviditetstest, og er nå 8+6 og kjempeglad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å høre! Ble gravid etter 9 pp med første mann, og vil veldig veldig gjerne ha en liten til...men vi er ikke av de som kan "bestille"

Går nå til akupunktør / homeopat, og fikk noen vidunderrmiddel og nåler sist...så vi får bare krysse fingrene.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...