Kris. Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Som sliter med søvnen?? Jeg er så utrolig sliten, spyr og er kvalm hver dag og i tillegg sover jeg nesten ikke.. ligger å knør hele natten og savner sent på morgenen, men da skal minste mann opp..... dette klarer jeg bare ikke mere... hva skal jeg gjøre?? andre? Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 21. august 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 21. august 2006 begynner på min 8 uke imorgen......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Hmm, nei, jeg sover som normalt - men du ligger 2 uker foran meg så det kan jo endre seg, har startet på uke 6 nå. Det finnes sikkert 1000 råd mot kvalme og søvn, men kanskje noen salte kjeks mot kvalmen - en stor kopp te og en varm dusj for å bli deilig sigen og så opp under dyna? Mmmm, det syntes jeg hørtes deilig ut Men hva med mannen, ikke hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2006 Mannen min er pilot og borte det meste av tiden, det er slitomt.. sist spydde jeg i 9 måneder, men da hadde jeg kun hunden og meg selv å ta vare på... nå har jeg en sønn på 21 måneder + hunden...synes det er ille å spy, men søvn er er nesten enda værre... har hatt det slik i mange uker alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Uff! Det hørtes ikke noe digg ut! Jeg er bare i uke 6 og har kun småkvalme på kvelden....men jeg kjenner meg igjen at jeg vrir meg ofte i løpet av natten! Føler meg ikke det grann uthvilt når jeg våkner om morgenen! Har hørt at ingefær te kan hjelpe mot kvalmen....Har du prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg slet litt med søvnen i sist svangerskap og håper jeg slipper unna denne gangen. Men det som hjalp for meg da var følgende; ikke spise så mye sukker, ikke sove på dagen, gå mye turer og være fysisk trøtt når kvelden kom, ikke drikke så mye på kvelden, ikke legge meg sulten. Husker ikke mer, men kanskje noe av dette kan være til hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Usj - nei dette misunner jeg deg ikke, høres slitsomt ut. Kanskje ikke familie heller i nærheten som kan steppe inn når mannen er ute? Jeg vet ikke hva som evt. kan benyttes av medikamenter når man er gravid heller, har du snakket med legen din om dette? Kan jo hende det finnes noe som ikke er farlig, og som kan gi deg noen timers søvn. Evt. om noen kan være litt barnevakt noen timer på dagen så du får sovet ut? Jeg har slitt litt med søvnen i stressede perioder med eksamen o.l., og da har en lang tur på kvelden, en kopp med noe varmt og en dusj før dyna kaller gjort underverker - det er jo verdt å prøve. Tur er kanskje vrient hvis sønnen har lagt seg, men varme skal jo være noe som trigger søvnen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 21. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 21. august 2006 Legen min har hatt ferie, men er tilbake i morgen.. skal ringe han..... Sønnen min begynte i barnehage idag så er midt i innkjøring, ganske tung midt i spying og uten søvn... blir bedre om noen dager da han kan være alene... men vet ikke om jeg tørr å legge meg på dagen, da får jeg vel i allefall ikke sove på natten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå