litho Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Har du vært hos legen i dag? Hvordag gikk det? Er veldig spent... Har tenkt masse på deg. Bare 12,5 timer igjen til jeg får svaret... Tror det blir dårlig med nattesøvn...
nungo Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Tusen takk for tankene :-) Har tenkt på deg også - vi går liksom litt i samme situasjon akkurat nå. Hvordan føler du deg? Har du en anelse selv? Jeg tør nesten ikke skrive min anelse, men jeg har faktisk en fornemmelse av at jeg stadig er gravid. Når jeg hadde MA sist, viste jeg liksom med en gang at det var slutt, selv om alle andre sa til meg at det sikkert gikk bra. Men nå kjennes det helt annerledes og jeg har mer fornemmelse av at det fortsatt er liv enn ikke. Men den kvinnelige intuisjon er jo ikke altid til å stole på, så jeg trenger håndfast beviss i form av ultralyd før jeg kan falle til ro. Ønsker deg så mye lykke som mulig i morgen; jeg under deg virkelig at dette går bra. Keg skal tenke masse på deg og håper du vil gi oss en liten melding, når du får anledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå