Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, tusen takk for hilsen det var kjempekoselig. Vi snakket om

deg her om dagen, og både Lenn og jeg trodde du hadde mistet.

Heldigvis var det gammle nyheter, husker jo nå at du var innom her i sommer igjen å fortalte at du var gravid med tvillinger. Så FANTASTISK!

Jeg suger til meg alt det babystøvet jeg kan få!!!!!!!!

Ja det er en slitsom prosess dette, men en kan jo bare ikke gi seg så lenge en har mulighet til å greie å gå igjennom det. Dette blir mitt 4 forsøk i år på 7 måneder, så det har i grunn ikke dreiet seg om stort annet. Hadde to forsøk i 2004 også...... Ble gravid på første forsøk (ferske), og på nest siste (frys) så jeg håper å tro at det betyr at jeg har muligheter til å lykkes til slutt.

Denne gangen går jeg på veldig høy dose med østrogen så det tar litt knekken på meg, - men blir det baby av det skal jeg alltids tåle litt plager!

Kjenner at håpet stiger om dagen nå når det nærmer seg innsetting og det er jo godt å gå rundt å kjenne litt på.

Ba om hatcing sist men da de så på eggene var membranen så tynn at de ikke turte å gjøre det i frykt for å ødelegge eggene. Har sagt i fra at jeg ønsker det denne gangen også om mulig. Ønsker jo ikke at de skal risikere noe da.....Vi får se hva som skjer på torsdag!!!

Kjempekos å høre fra deg Linemor, hold oss oppdatert om de to vidunderene dine!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6014870-linemor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...