Gå til innhold

Trodde folk overdrev når de snakket om ammetåke jeg, men....

Anbefalte innlegg

..det gjlr de visst ikke!! Herregud så sosete det går an å bli! Nesten så det grenser til farlig dette her..Min sønner 9 uker og i løpet av de 9 ukene har jeg allerede klart flere ganger å:

- glemme å feste bilsetet han fast i setet (2 ganger!) (dårlig samvittighet)

- glemme nøkkelen i utgangsdøren (altså: hengende på utsiden, naboen ringte på og viste oss det MORGENEN ETTER... hjelp!)

- glemme å låse bilen - ikke bare hjemme men overalt.

- glemme å LUKKE bildøren på bilen i fellesgarasjen. Naboen kom å ringte på og sa døra sto på vidt gap. Bilen var låst ihvertfall da....;-) (flaut ass)

- glemme å ta med stellebag'en når vi drar steder..

- glemme at jeg koker smokker, hørt en rar lyd fra kjøkkenet og løpt inn..

- legge til småtten på feil pupp (og så måtte pumpe den riktige)

og lista er enda lenger....

Har dere noen gode??

hihi ;-)

Fortsetter under...

Heisann

Ammetåken har gitt oss en god historie her. Mannen min var på jobb og jeg hadde besøk av min søster. Jeg har akkurat ammet datteren vår og sitter med henne i armene. Jeg slår mobilnummeret til min mann for å spørre om han kan kjøpe meg seg noe på veien hjem. Plutselig ringer mobilen til min mann. Den ligger på stuebordet og jeg kommer på at han har glemt den igjen hjemme. "Fort deg å se på den", sier jeg til min søster. "Se hvem som ringer slik at jeg kan fortelle han det".

Min søster ser rart på meg og gjør ingenting. Litt stresset gjentar jeg det. Tenker at nå legger den som ringer snart på. "Men, det er jo du som ringer" sier min søster forundret. Etter en liten stund med forundret stillhet ler vi begge godt og lenge :o)

Annonse

Jeg var faktisk vaerre i graviditeten enn i ammeperioden. Som gravid var jeg tett i pappen og hadde ingen hukommelse overhodet. Bankkortet var som regel i en eller annen butikk. Takk og pris at det var aerlige folk!!!

Samma her, lommabokå har eg vært på Kiwi å henta ein gong. Ein gong la eg den på taket på bilen i DK, me kjørte rundt og såg dei plassene me hadde vært, rettare sagt han kjørte og eg sprang. Tømte bilen to gonger og styrte på, i det me gav opp så festa eg vel blikket rett fram (taket), og der under takrailsen låg den... PUH.

Men eg glømme og tuttar på kok, stellebagen to ganger, idag glømte eg å betala parkeringspenger, en dag var med på dagstur og reiste med ferja og tok ei for lite bleia med...hu skeit jo i bilen på vei til ferjå som me ikkje nådde..skifta på henna men der va jo ikkje fleire bleier, fant ett Libresse bind og ein gassklut og fekk på plass i strømpebukså..slåss ikkje akkurat om å bæra na opp på ferjå...hihihi..stakkarsen måtte sitta resten av turen (1time) på en plastpose i bilstolen...

Og det værsta e at før huska eg alt, nå ingenting og eg har ikkje amma si hu var 2 mnd - nå er hu 8!!! Mammatåka??

To ggr på samme stasjon har jeg glemt å betale for bensinen jeg har fyllt!!! Kjøpt det andre jeg skulle ha og tuslet ut, hvorpå personalet kommer løpende etter og roper!! Dritpinlig!!!

Tør ikke dra dit igjen på leeeenge, de må jo tro jeg er den slækkisen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...