Gå til innhold

Gubben lurer på

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He,he

Kjenner meg igjen her ja... jeg også snur skjermen litt unna når han går forbi ja....hadde ALDRI forstått hva som var interressant med å diskutere mensen, slim og utflod og sånt med en bråte med "vilt fremmede" på nettet....hi.hi

De skulle bare visst hvor kjekt det er :)

Mannen min synes det er koselig han at jeg har noen å diskutere dette med...men vet ikke om han forstår da....men han ser det gjør meg glad, og da blir han glad. Enerste han er litt sur for er at han aldri får ha maskina :-)

Jeg har sagt det før: det er en fin gjeng som holder til her inne! Jeg tilbringer gjerne litt tid sammen med dere. Og samboer kommer med kommentarer og rister på hodet, men er overbærende (heter det det?). Så setter han på TVen eller rydder på kjøkkenet....

jeg har fortalt sambo om denne siden... han synes at det er bra, bare det ikke blir for mye... han mener at det er dumt å bare tenke på graviditet heeele tiden... og han har jo helt rett!

hver gang jeg setter meg med pc`n så sier han... hils alle på barnimagen da, hehe... så ler han litt..... :)

Annonse

Hei alle sammen.

Artig å lese at flere er i samme båt. Vi har også to pc'er, heldigvis. Så vi slipper kø. Jeg tilbringer jo ganske mye tid her inne. He he Dere er jo så trivelige - og det ER interessant å snakke med andre i samme båt.

hehe ja kjenner meg igjen her...tror ikke sambo har helt skjønt hva som er så spennende at jeg sitter her så mye,men han spør ikke heller så da er det jo like greit! Koselig å snakke med andre som er i samme "båt":-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...