Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Noen som vet om de pleier å ha mammaklær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Kan ikke huske å ha sett det de gangene jeg har värt inne på Zara. Men nå har jeg ikke sett etter det heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 vet ikke... har ikke sett noe mamma klær når jeg har vært på zara før, men så har jeg jo heller ikke sett etter;) har liskom ikke vært noe jeg har tenkt på før nå de har jo sikkert noe som kan brukes av gravide da:) så nåe kan man vel finne:) Bare ELSKER denne butikken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy73 Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Heisann! Bor i Spania, hvor Zara som kjent har sitt utspring, og kan meddele at de dessverre IKKE selger mammaklær.. Synes det er fryktelig dumt selv, for mammabutikker her nede har bare helt tragiske klær!!!! Så jeg skal hjem til Norge og handle på H&M... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milva76 Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Gleder meg sinnsykt til de åpner! Er det 28. august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Nei ingen mammaklær ( og de åpner nå på torsdag (24.08) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alegre Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Hei lillemy73 Ser du bor i Spania, kan jeg spørre deg hvor i Spania du bor? ps enig i at det ikke er noen fine mamma klær butikker her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy73 Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Hei alegre! Bor helt i nord, i Galicia. Bor du også i Spania? Hvor da? klem :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alegre Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 Hei hei Galicia ja, har ikke vært der. Ja, jeg bor også i Spania, på Costa Calida....like ved Murcia. Det er vel frodig og fint der i nord? Kunne tenkt meg å sett Pamplona, san Sebastian og flere steder, har hørt det er så fint der. Håper du trives. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy73 Skrevet 22. august 2006 #10 Del Skrevet 22. august 2006 Hei igjen! Var på ferie i nærheten av Murcia i mai, fint der også! :-) Men du har rett i at det er grønt og frodig her, minner om vestlandet på mange måter - med penere vær, hehe! Har ikke vært i Pamplona ennå, men San Sebastian er en fin by, ja! Bor i nærheten av La Coruña, så det blir litt mot "andre siden", rett ut i atlanterhavet! Trives veldig bra, selv om man selvfølgelig lengter hjem i bl.. Har du bodd lenge i Spania? Skal du bo her lenge? klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå