Gå til innhold

hvordan fortelle det til sjefen...??

snartmammapåny

Anbefalte innlegg

Har tenkt å fortelle dette til sjefen min og til min nestleder(under meg) at jeg skal ha barn. men er litt usikker på hvordan jeg skal si det... har kontor vegg i vegg med sjefen og vi prates ofte, blir liksom litt teit å stikke hode inn døra å ploppe ut: jeg skal ha barn... hehe... Er liksom ikke noen fasit på dette tror jeg... men trenger noen tips...

(og en liten ting til så føler jeg at jeg lyger når jeg skal fortelle det til folk... kjenner meg jo ikke så gravid... så har ikke klart å fortelle det til noen andre enn mine foreldre og svigers, blir liksom så rart å si ordene... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare stakk hodet inn og spurte om hun hadde 5 min. Hadde tenkt å ordlegge meg litt annerledes, men jeg bare plumpet ut med det. "Jeg er graivd". Hehe, jeg var nok litt av et syn. Jeg var helt skjelven. Det var ganske ekkelt. Men hun tok det pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir nok noe i den dur her og... min sjef blir nok glad, da dette betyr at jeg ikke slutter før permisjonen;) hadde plan om å slutte å flytte før jeg ble gravid, men nå vil jeg bare jobbe så jeg får den gode lønnen jeg har nå også i permisjonen;) litt økonomisk av meg;)

Så tror jeg nå kan jobbe iallefall frem til magen blir stor(jobber i restaurantbransjen). vil tro d blir frem til nyttår eller noe slikt;) spørst hvor fort magen vokser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg tar min sjef først for seg... nestlederen er under meg igjenn så han får vite det etterpå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...