Gå til innhold

Magebilder i uke 40....

Anbefalte innlegg

Skrevet

For den som har lyst å se en rimelig fødeklar mage, gå inn på nicket mitt på våre album og se de to siste bildene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Fiiiiiiine magebilder, jeg har termin 30 august så ligger litt etter deg

bare:)

Skrevet

Takk :) har du bilder da?

Skrevet

nei, jeg har ikke det dessverre, men syntes magen min ligner litt på din:) Føler du at magen din har sunket mer nå på slutten? Er hodet festet?

Skrevet

Hodet er ikke festet men den har sunket litt. Men fortsatt legger babyen seg med rumpa oppi ribbeina.....skikkelig ubehagelig. så tydeligvis har han noe bevegelsesfrihet der inne....

Skrevet

Min har festa hodet, men alikevel ligger min baby også med rumpa eller knær oppi ribbeina ofte, det er iallefall ikke så deilig nei:).

Jeg føler ikke at min mage har sunket så mye...syntes alle snakker så mye om dette med at magen skal synke og da er fødselen nært, men magen min er liksom stor over det hele fortsatt he he

Skrevet

Nei, min er ganske høy den også ser du :) føler heller ikke på den store forskjellen ennå......

Skrevet

Min mage er også høy! Godt å se at vi er flere! Nå må vi jommen se å få tatt litt bilder vi også før hun kommer ut...

Skikkelig tøffe bilder livmme!

Skrevet

he he tusen takk :)

vi har tatt bilder jevnlig vi for å dokumentere. d gjorde vi sist også, veldig morsomt å ha senere!!

Skrevet

Livmme-får du gutt? SKikkelig fin guttemage!

Skrevet

Ja, det stemmer :) jeg venter en gutt ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...