Gå til innhold

Syklus etter p pille slutt. Please deres erfaring???

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Jeg sluttet med p pilla Yasmin i oktober i fjor. Hadde besøk av tr i november og sist nå i mai. Lurer på om deres erfaring og hvor lang tid det har tatt før kroppen og syklusene kommer i orden igjen. Har ikke vært gravid og alltid hatt regelmessige sykluser. Holder på å klikke av den kroppen min.

Takk for deres historier og erfaringer :)

Fortsetter under...

Hei

Jeg gikk på Yasmin i de siste årene (totalt 12 år på p-piller). Jeg sluttet i juni og mens har kommet regelmessig 2 ganger etter det (og ser faretruende stygt ut at nummer 3 kommer også nå)

Men jeg har ikke EL testet så jeg aner ikke om jeg har fått tilbake det. Har du EL?

Jeg sluttet i Juni i fjor, fikk ikke tilbake tr før jeg fikk provera av legen i Juli i år! Har nå gått på provera i 2 sykluser, å hatt tr to ganger!

Så ta deg en tur til legen du, så slipper du å vente lenger!

Annonse

hei hei.

Jeg tror jeg har vært ganske heldig... Jeg har gått på yasmin i åtte år, og sluttet i mai. Har etter det hatt to sykluser på 39 dager. I dag fikk jeg positiv EL test, så denne syklusen blir på 29 dager...

Lykke til. Håper det ordner seg for deg!!!

Jeg sluttet på Yasmin i april. Har hatt TR 2 ganger etter dette. Første syklus var på 41 dager, den neste var på litt over 60 dager....så det blir spennende å se hvor lang den nåværende syklusen blir....

...er noe ordentlig hærk med p-pille slutt når man så inderlig ønsker å bli gravid!! :)

Sluttet med p-pillen i begynnelsen av mai. Hadde brukt Trinordiol.

Har hatt tanta på besøk 3 ganger etter det, med ca 4 ukers mellomrom. Har ikke tatt EL-tester, så jeg vet ikke om jeg har hatt EL denne tida eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...