Gå til innhold

Syklus etter p pille slutt. Please deres erfaring???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Jeg sluttet med p pilla Yasmin i oktober i fjor. Hadde besøk av tr i november og sist nå i mai. Lurer på om deres erfaring og hvor lang tid det har tatt før kroppen og syklusene kommer i orden igjen. Har ikke vært gravid og alltid hatt regelmessige sykluser. Holder på å klikke av den kroppen min.

Takk for deres historier og erfaringer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg gikk på Yasmin i de siste årene (totalt 12 år på p-piller). Jeg sluttet i juni og mens har kommet regelmessig 2 ganger etter det (og ser faretruende stygt ut at nummer 3 kommer også nå)

Men jeg har ikke EL testet så jeg aner ikke om jeg har fått tilbake det. Har du EL?

Skrevet

Jeg sluttet i Juni i fjor, fikk ikke tilbake tr før jeg fikk provera av legen i Juli i år! Har nå gått på provera i 2 sykluser, å hatt tr to ganger!

Så ta deg en tur til legen du, så slipper du å vente lenger!

Skrevet

Takk for svar. Ja har bestilt time,men ikke noe ledig før om en måned.

Skrevet

Revva tror jeg er en bra beskrivelse etter slutt med yasmin.....hehe

Skrevet

jeg slutta med p-plastere i fjor sommer har ikke hat mensen regelmesig en gang siden da.

Skrevet

hei hei.

Jeg tror jeg har vært ganske heldig... Jeg har gått på yasmin i åtte år, og sluttet i mai. Har etter det hatt to sykluser på 39 dager. I dag fikk jeg positiv EL test, så denne syklusen blir på 29 dager...

Lykke til. Håper det ordner seg for deg!!!

Skrevet

Jeg sluttet på Yasmin i april. Har hatt TR 2 ganger etter dette. Første syklus var på 41 dager, den neste var på litt over 60 dager....så det blir spennende å se hvor lang den nåværende syklusen blir....

...er noe ordentlig hærk med p-pille slutt når man så inderlig ønsker å bli gravid!! :)

Skrevet

Sluttet med p-pillen i begynnelsen av mai. Hadde brukt Trinordiol.

Har hatt tanta på besøk 3 ganger etter det, med ca 4 ukers mellomrom. Har ikke tatt EL-tester, så jeg vet ikke om jeg har hatt EL denne tida eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...