Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har verdens snilleste baby, men nå driver han på å får tenner. Han skriker og sutrer dagen lang. Driver å sliter med den første. En hjørnetann av alle ting... Håper virkelig den kommer skikkelig gjennom snart.

All honør til dere som har barn med kolikk! Hadde klikket...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6014205-uff-blir-gal-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er 6 mnd. Så flott å høre det er andre med barn som hjørnetenner tidlig også. Alle jeg har snakket med er så overrasket:-)

Har fundert litt på om det kan være en jeksel, for det er veldig langt bak. Vanskelig å få sjekket ordentlig:-) Skal til hs på kontroll i morgen, så skal få hun til å sjekke.

Gutten min er 7,5 mnd og har ikke fått tenner enda. Men han har en kjempeklump nede på høyre side der hjørnetanna skal komme. Så tror det blir første tann her også:) De fleste får vel fortenner først, men ser ikke ut til at det blir det her i gården heller. Han er ikke så enormt grinete på dagtid, men på natta derimot... Åååå, sooooooooove snart!!!

Hehe... Må bare le av kallenavnet ditt *luremus*. Litt vittig siden du jo tydligvis har fått barn, så noe "action" må det jo ha vært ;)

Men tilbake til temaet, lurer på om jenta mi holder på å få tenner også. Er liksom litt ekstra grinete, og sikkler noe enormt. Og sitter hele tiden med minst èn finger i munnen. Kan man se det på gommene i tillegg til at man kan kjenne det?

Annonse

Hehe! Joda har jo vært litt action her da:-)

Min også sikkler noe veldig, og alt skal i munnen. Hørt mangen som sier det skal være så lett å se/kjenne om det er tenner på gang, men det synest ikke jeg. Gommene er veldig harde, det er liksom edt eneste. Og så er det helt rødt der den nye tanna holder på å komme opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...