Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hei kjøpte i februar en 4 hjuling quinni.Dro til sverige og kjøpte denne for 1900 svenske. Før sommer skulle jeg bestille regntrekk og ringte til en baby shop butikk. Regntrekket kostet 699,- Herregud og de regntrekkene har blitt dyre. Dette er spesielt til quinni 4 hjuling og det er kjempefint og flott men 700 kr er litt mye eller....
Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Oj, det var jo svindyrt. Kan du ikke bruke et vanlig nylon regntrekk da ? De er litt billigere.
Larviksjenta. nr4? Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 alt for mye spør du meg.. ville helel rringt den butikken i sverige å spurt hvor mye de koster der, å evenuelt få et sendt hvis dere ikek skal dit på nermeste fremtid.
Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Har prøvd det og i utgangspunktet så går det,men pga vognen så detter kalosjen ned hele tiden pga strikken rundt regntrekket.Det går sikkert å få et mer passende men tenkte meg ikke om siden jeg hadde lik vogn til min andre sønn som nå er 7 år og den gangen betalte jeg 300 for regntrekket.Trodde ikke at prisen hadde steget så mye og hadde allerede bestilt og stod i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå