Gå til innhold

kvalmen og ingefær...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slår meg med i gjengen i dag jeg også. Første dag jeg kjenner kvalmen *sukk*.. Har heldigvis fri fra jobb. Men skal på jobb torsdag og fredag, og gruer meg skikkelig. Hva om jeg er dårlig ? Har vært sykmeldt 1,5 uke pga. forkjølelse.. Skikkelig irriterende å være konstant småkvalm. Eneste som hjelper nå er å slappe av på sofaen, og halvsove.

Annonse

Hei!

Får ikke ned en matbit og er kvalm hele tiden...føler meg svimmel etterhvert for jeg får ikke i meg noe...

Tør ikke være borte fra jobb for jeg er i prøveperioden på 3 mnd og er redd for å miste jobben dersom jeg blir sykemeldt.

Heisann folkens!

Er vel på tide at jeg skriver litt her, ikke bare leser :-)

Er 6+4 nå. Hadde i starten lett morgekvalme som gikk fort over. Syntes først det var bare morsomt å faktisk kjenne noen symptomer, men nå har kvalmen tatt helt overhånd. Er jeg heldig har jeg en liten time på kvelden der jeg ikke er kvalm. Grusomt å være på jobb når alt man vil er å ligge stille i senga, samtidig som ingen andre vet at du er dårlig. Men samtidig med kvalmen blir jeg også kjempesulten, utrolig sær følelse, må bare presse maten ned så godt jeg klarer. Er ikke så veldig sprudlende i lunsjen lengre... Er kjempeglad for å være gravid, men den siste uka har vært et slit. Håper det kommer seg etterhvert... Har prøvd både salte kjeks og ingefærte, uten at jeg synes det hjelper noe nevneverdig.

Æ hadde min første morgenkvalme i går. Det va helt forfærdeli..I dag har det gått bedre, men e det virkeli meninga at man skal være så slapp å tiltaksløs ??Får ikkje gjort mye fornuftig på jobb, å e kjæmpesliten når arbeidsdagen e over...For ikkje å snakke om at man bare vil ligge på sofaen å ikkje gjøre nån ting?Har dokker andre å det sånn?

Ja, fy fysj !Den kvalmen er fæl. Jeg har jobbet i to uker i ny jobb jeg, og er nå sykmeldt pga kvalmen. Det er ikke morsomt. Tar akupunktur for den, og det med forskjellig resultat fra gang til gang. Hmmm??? Blir så sliten av å gå sånn hele dagen. Blæ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...