Gå til innhold

Oktober: 3d ultralyd


Gjest

Anbefalte innlegg

er det noen som vet hvor mye dette koster og om det er verdt det? jeg er nå i uke 31, har så lyst å ta 3d UL, jeg bor i Sandefjord, noen som vet hvor jeg får tatt det da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ta 3d på Nøtterøy.. Der koster det 750 kr og du får da med ca. 10 bilder og en dvd av hele ultralyden.. De som jobbet der var kjempekoslige :o)

Ikke lang ventetid der heller og du burde jo få tatt en nå så fort som mulig siden du er så langt på vei fordi de anbefaler vel alt fra 24 - 32 uke elr no..

 

tlf: 33407583 / 97168808

 

Danholmen 1

3115 Tønsberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært på Nøtterøy ultralydinstitutt, og det er absolutt å anbefale. Ser på dette nydelige nurket mitt hver dag:)

Jeg tok i uke 26, anbefales mellom uke 24-30, så ring så fort du kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke tatt det:( han hadde ikke ledig før om 2 uker, å da sa han at jeg var for langt på vei, så det var bortkastet penger, for vi fikk ikke sett noe :( jaja... jeg får nok bare vente til lille jenta vår kommer jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har mulighet for å reise til Oslo så utføres det også 3D på Balderklinikken. Jeg var der i uke 22 og fikk time på dagen! Kan sikkert variere hvor stor pågangen er, men verdt et forsøk dersom du er veldig utålmodig etter å få se den vesle :o)

 

Mener å huske jeg betalte 890,- for selve undersøkelsen pluss noe ekstra for bildene. Fikk ingen dvd med herifra, men hadde en fantastisk hyggelig gynekolog som foretok ultralyden (Anne Stensløkken)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...