Gå til innhold

Syns vi alle skal tenke litt på denne

Circe

Anbefalte innlegg

Nå har det vært mye tull her inne på BIM. Skal vi alle prøve å følge denne??

Politimester Bastians vise

Jeg er politimester Bastian

og er en vennlig mann,

for det syns jeg man skal være hvis man kan.

Og jeg går omkring og passer på

at alle har det bra,

for det synes jeg at alle skulle ha.

Jeg har laget en Kardemomme-lov,

som er for byen vår.

Og i denne Kardemomme-loven står:

Man skal ikke plage andre,

man skal være grei og snill,

og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg støtter den og syns det var lurt tenkt. Jeg skal hvetfall prøve alt jeg kan å være grei og snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er med:) men bruker stort sett å være snill;) prøver å unngå å svare på provoserende innlegg.. mye lurere å melde det til moderator... om ingen svarer vil jo inlegget bare forsvinne.... men er jo selvfølgelig ikke alle som klarer å holde seg...

Syntes d verserer mange grusome innlegg på skravle for tiden, å folk skriver jo ting jeg ikke en gang klarer å lese uten å få frysninger langt nedover ryggen... grusomt...

Så tror d er mange der inne som kunne hatt litt hjelp av politimester sebastian:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp det jeg tenkte også. Og regner med at veldig mange også lærer barna sine dette. Dette her er jo helt grunnleggende ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig... Også minner det meg på at jeg snart kan ta frem alle de fine barnebøkene igjen:) Klatremus har ett par gullkorn han også, husker dere;

at Morten Skogmus sa til Klatremus at "du bare går rundt å spiller hele dagen du Klatremus, man kan ikke leve av det!" (morten skogmus mente klatremus plukket for lite nøtter og bær)

Klatremus svarte; "men man kan ikke død av det heller"

Og da Morten Skogmus skrev brev til bamsefar om at man snart ikke kunne gå ett sted i skogen uten å risikere å bli drept av pinnsvinet eller reven, sa Klatremus; "det må man ta med godt humør".

En fin kveld til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh... så flott at ikke alle tar helt av i graviditetshormonrusen her.....

Syns det er mye morsomere å lese snille og gode innlegg jeg og. Satt og skrattet så tårene trillet av ett inne på skravlesiden - handlet om ord som man uttalte eller brukte feil...hehe... sånt blir det stemning av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

helt enig med deg =) Hei jenter...vi er GRAVIDE vi skal være KJEMPE lykkelige og snille med hverandre...støtte opp når det trengs...=) Ha en fortsatt fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...