Circe Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Nå har det vært mye tull her inne på BIM. Skal vi alle prøve å følge denne?? Politimester Bastians vise Jeg er politimester Bastian og er en vennlig mann, for det syns jeg man skal være hvis man kan. Og jeg går omkring og passer på at alle har det bra, for det synes jeg at alle skulle ha. Jeg har laget en Kardemomme-lov, som er for byen vår. Og i denne Kardemomme-loven står: Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg støtter den og syns det var lurt tenkt. Jeg skal hvetfall prøve alt jeg kan å være grei og snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 Det er jo bra. Kan jo ikke være så fryktelig vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2006 Det bør være flere som melder seg på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 jeg er med:) men bruker stort sett å være snill;) prøver å unngå å svare på provoserende innlegg.. mye lurere å melde det til moderator... om ingen svarer vil jo inlegget bare forsvinne.... men er jo selvfølgelig ikke alle som klarer å holde seg... Syntes d verserer mange grusome innlegg på skravle for tiden, å folk skriver jo ting jeg ikke en gang klarer å lese uten å få frysninger langt nedover ryggen... grusomt... Så tror d er mange der inne som kunne hatt litt hjelp av politimester sebastian:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2006 Det var nettopp det jeg tenkte også. Og regner med at veldig mange også lærer barna sine dette. Dette her er jo helt grunnleggende ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xena98 Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Helt enig... Også minner det meg på at jeg snart kan ta frem alle de fine barnebøkene igjen:) Klatremus har ett par gullkorn han også, husker dere; at Morten Skogmus sa til Klatremus at "du bare går rundt å spiller hele dagen du Klatremus, man kan ikke leve av det!" (morten skogmus mente klatremus plukket for lite nøtter og bær) Klatremus svarte; "men man kan ikke død av det heller" Og da Morten Skogmus skrev brev til bamsefar om at man snart ikke kunne gå ett sted i skogen uten å risikere å bli drept av pinnsvinet eller reven, sa Klatremus; "det må man ta med godt humør". En fin kveld til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaiLarvik Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er med! Skal ihvertfall prøve så godt jeg kan ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg er med )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi med to gutter + spire Skrevet 21. august 2006 #10 Del Skrevet 21. august 2006 HELT ENIG!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 21. august 2006 opp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #12 Del Skrevet 21. august 2006 heh... så flott at ikke alle tar helt av i graviditetshormonrusen her..... Syns det er mye morsomere å lese snille og gode innlegg jeg og. Satt og skrattet så tårene trillet av ett inne på skravlesiden - handlet om ord som man uttalte eller brukte feil...hehe... sånt blir det stemning av :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilu♥ Skrevet 21. august 2006 #13 Del Skrevet 21. august 2006 kjempe enig!!!!!! bra at noen tar opp dette! masse hormoner ute av kontroll her inne til tider!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 22. august 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 22. august 2006 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 22. august 2006 #15 Del Skrevet 22. august 2006 helt enig med deg =) Hei jenter...vi er GRAVIDE vi skal være KJEMPE lykkelige og snille med hverandre...støtte opp når det trengs...=) Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #16 Del Skrevet 22. august 2006 helt engi i denne ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå