Hanne-mor Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Trur aldri eg har vore sååå gla i fargen rosa før Testa positivt idag, for første gang Skal til legen imorra, gleda meg. E heilt uvirkelig at eg ska bli mamma, og at vi faktisk blei gravide på bryllupsreisa vår Har veldig lyst til å ha kontakt med andre som nettopp er blitt gravide, og som skal ha rundt mai, så kan vi følge kverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Gratulerer så mye. Jeg har foreløpig termin 27 mars. Velkommen skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Slenger meg på her også og sender mange gratulasjoner ) Jeg har 24.04, så det skiller jo ikke så mye. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne-mor Skrevet 21. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2006 Tusen takk, veldi kos m respons Håpa vi chattes ofte fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Gratulerer!! ) Jeg har termin 13. april jeg da. Men det er vel ikke så langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Gratulerer så masse og velkommen! Så moro at det klaffet på bryllupsreisen da )) Jeg har termin 19. april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamsen80 Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Hei! Å gratulere så masse......har ikke helt gått opp for meg enda at jeg er gravid, men jeg har termin ca 1 mai:-) Når har du termin? ønsker deg lykke til videre.....blir en spennende tid fremover:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne-mor Skrevet 21. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 21. august 2006 Veit ikkje, skal til legen imorra, men sånn eg har regna d ut, fra første dag på siste mens som var 20.juli, så e eg snart 5 uker på vei. Tror eg er riktig utregning Gleda meg masse t å snakke m legen imorra, min første baby ditta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne-mor Skrevet 22. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 22. august 2006 Då har eg vore hos legen. E veldi svimmel, må på do heile tia, trøtt (får ikkje sove skikkeli om natta) og morgenkvalmen komme kver dag. Så ho ville sykemld meg fram t 13.09, så eg fikk hente meg inn igjen og passe på babyen Kosn går d m dåkke, jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trillet Skrevet 22. august 2006 #10 Del Skrevet 22. august 2006 D e så arti å lese om alle som er i samme båt som meg... åsså er det morsomt å se at alle gleder seg.. jeg har for min del holdt igjen gleden og ikke turt å tenke så mye framover på grunn av faren for SA, men det er jo egentli bare tøv! Hvorfor skal man ikke kunne glede seg? Man må jo bare ta d som d kommer sant? Håper det greit med svimmelheten din da... Å gratulere til deg som også er blitt gravid! Håper det går greit me alle sammen. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tottila Skrevet 22. august 2006 #11 Del Skrevet 22. august 2006 GRATULERER! Og lykke til ) Jeg merker også svimmelheten. Har termin 27.04.07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 22. august 2006 #12 Del Skrevet 22. august 2006 Hei =9 gratulerer så mye...kjempe god nyhet å få =) har termin 23.mars foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. august 2006 #13 Del Skrevet 22. august 2006 Hei!Gratulerer så mye.Testet posetivt i dag jeg og.Første gang i hele mitt liv.Spennde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne-mor Skrevet 23. august 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 23. august 2006 Tusen takk for fine ord, jenter Og gratulerer så masse AURORA.med spire, herlig følelse, sant? Tenka jo sjøl på SA, men e så overlykkelig over å være gravid, så må bare tenke positivt på d. Mannen min e SÅÅÅ søt, han e så opptatt av babyen, vil helst at vi ska føde NO Hehe, må nok smøre oss m tolmodighet frem til april/mai neste år Snakkes, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps81 Skrevet 23. august 2006 #15 Del Skrevet 23. august 2006 Testa og positivt i går, endelig. Reknar med terminen blir ein av første dagane i mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå