Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 noen som syns forholdet til mannen/samboeren er forandra etter man ble gravid? mitt svangerskap var ikke planlagt skjedde etter vi hadde vært sammen i 6 mnd! føler jeg sliter masse med hormoner! er mye irritert! er litt lei meg for føler at alt han gjør irriterer meg, blir nesten sint av ¨å se på han noen ganger! vet ikke om jeg lenger er forelska:( eller om det bare er hormoner! han gleder seg til å bli pappa og jeg gleder meg også masse, er bare redd for at jeg endre som alenemor:( vil ikke leve i ett forhold jeg ikke er lykkelig i men samtidig ikke gjøre noe jeg angrer på i hormontåka! sorry vil være anonym nå! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6013318-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødhette* Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg føler ikke at forholdet vårt har endret seg noe. Har det endret seg noe, må det i så fall være til det positive. Sambo er kjempesøt og omtenksom ovenfor meg og babyen i magen, og storgleder seg til å bli pappa. Og jeg elsker han like høyt som før, om ikke mer Vi bare gleder oss kjempemasse sammen. Selvfølgelig, noen dager er ikke alt bare rosenrødt, og han svelger nok noen kameler pga mine hormonelle utbrudd innimellom... Men det er bare vanlige hormonelle utbrudd, som at jeg kan bli sint over at han ikke har rydda vekk bananskallet med en gang bananen er ferdig oppspist og sånne ting. Ikke sånn at jeg er irritert over alt ved han. Men vi er jo alle forskjellige, så at du føler slik du gjør, kan jo være er bare hormonene. Prøv å slappe av, selv om det ikke er lett. Det er dumt å gjøre noe overilt som du vil angre på. Vent til babyen er kommet, og den første tida etterpå er over, og se hvordan det går. Kanskje dere skal vurdere å gå til samlivsrådgivning allerede nå før babyen er kommet, for å få tips til hvordan beholde forholdet og få ting til å fungere også etter babyen er født? Syns du skal prate med legen eller jordmoren din om dette, jeg, de har sikkert noen tips å komme med til deg. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6013318-forhold/#findComment-6013894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Heisann! Forholdet vårt har heller ikke forandret seg så mye, da må det være til det positive.. Vi har vært sammen i nærmere 5 år nå, og babyen var sånn passe planlagt ( sluttet på pilla men ikke noe mer enn det liksom). Hormnoner har man jo, men jeg har mye av de fra før å.. hehehe... Så her går ting faktisk ganske bra.. jeg håper det ordner seg for deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6013318-forhold/#findComment-6018483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg synes også at forholdet vårt har forandret seg. Krangler ganske ofte, og av ingenting.. Men føler ikke at det er jeg som sliter med hormonenene i vårt forhold... Vi hadde ikke vært sammen lenge når jeg ble gravid og var heller ikke planlagt. Har også hørt om flere forhold som blir satt på prøve når de venter barn, så kanskje er det ganske normalt? Det er jo mange tanker og forandringer som skjer og skal skje for begge parter.. Jeg prøver i alle fall å tenke på at ting ordner seg når den lille kommer, men tanken på å bli alenemor er ganske skremmende ja! Men...hvis det skjer, så skal jeg klare det også. Jeg håper det ordner seg for dere, og vil også anbefale deg å vente til barnet er kommet med å ta noen avgjørelse når det gjelder forholdet deres. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6013318-forhold/#findComment-6018624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå