Gå til innhold

Strikkeglade Oslo jenter!!! (samme som februarklubben)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå nærmer høsten seg (den er vel ikke her allerede.....?) og da begynner det og klø ekstra i fingrene mine etter håndarbeid. Er det flere her som er som meg?

Har ingen venninner som er glad i håndarbeid, og det hadde vært så koselig med noen flere å dele ideer med og ha "strikkeklubb" med.

Jeg bor i Oslo er 29 år og har termin ca 2. februar.

PS: Jeg er alt-etende da det gjelder håndarbeid, så ikke forkast dette innlegget hvis du er glad i andre former for håndarbeid enn strikking :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har litt av samme følelsen. Fikk nettopp vite på svangerskapskontrollen min på torsdag at jeg kommer til å bli sykemeldt ut svangerskapet pga svangerskapskvalme (er 18+6, men det har ikke gitt seg ennå) og bekkenløsning. Gikk da rett ut på fredag og kjøpte garn + nye strikkepinner. Vil så gjerne lage en liten ulldress (til å ha utenpå klær) til den lille som er ventet ca 18. januar.

Jeg bor forresten også i Oslo, er 30 år gammel og har en sønn fra før født juli 2005 - som nettopp har begynt i barnehage. Bor på Teisen ikke langt fra Helsfyr og liker å være kreativ med hendene :o)

Skrevet

Så kjedelig med kvalme. Men så fint du er glad i håndarbeid! :-)

Vet ikke om du har lyst til å treffes, jeg synes det ihvertfall hadde vært koselig å ha noen å skravle med og lage noe fint til småttisen samtidig. Kan du ikke si ifra hvis du har lyst?

Kanskje det er fler der ute som er strikkeglade?

Bor forresten på Sagene.

Skrevet

Det høres veldig hyggelig ut å treffes en dag :o) Jeg er som sagt sykemeldt, så når som helst på dagtid passer bra for meg...hehe. Det passer for så vidt ofte på ettermiddagen/kveldstid også, men dette må koordineres litt mer med mannen min pga junior. Så flott at du bor på Sagene - er forholdsvis kjent ettersom jeg bodde et års tid på Bjølsen. Vil nødig legge ut mail adressen min her, siden det er hele navnet mitt i adressen... Har du en litt mer kryptert mail-adresse? Jeg er også på msn, så hvis jeg får mail-adressen din kan jeg eventuelt legge deg til der :o)

Hvis du synes det blir enklere finner du meg også på 2. trimester eller på januarsidene, for da forsvinner ikke innlegget så kjapt nedover :o)

Skrevet

LItt trøtt nå... husket ikke at jeg var på 2. trimester-sidene hehe...

Skrevet

Jeg har igrunn også en veldig uanonym mail adr, så vil helst ikke legge den ut. Men vi kan holde kontakt her og avtale å møtes en plass feks.

"Står ved Narvesen med en rød rose i hånda og blått skjerf..."

He he he ;-)

Skrevet

Svarte deg på februar-sidene... det er litt "tryggere", så da håper jeg å høre fra deg snart :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...