Gå til innhold

Strikkeglade Oslo jenter!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Nå nærmer høsten seg (den er vel ikke her allerede.....?) og da begynner det og klø ekstra i fingrene mine etter håndarbeid. Er det flere her som er som meg?

Har ingen venninner som er glad i håndarbeid, og det hadde vært så koselig med noen flere å dele ideer med og ha "strikkeklubb" med.

Jeg bor i Oslo er 29 år og har termin ca 2. februar.

PS: Jeg er alt-etende da det gjelder håndarbeid, så ikke forkast dette innlegget hvis du er glad i andre former for håndarbeid enn strikking :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6013222-strikkeglade-oslo-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svarte deg på det andre innlegget - det er jeg som bor på Teisen og liker å strikke. Tenkte jeg kunne legge inn mail-adressen min her, for det er litt "tryggere"...

[email protected]

Signere med anonym for å gjøre det litt mer vanskelig for utenforstående å forstå hehe...

Annonse

Heisann!

Dette høres supert ut - jeg er også i samme situasjon; liker alt som har med håndarbeide å gjøre, men kanskje fremfor alt strikking. Og det passer jo bra når en har en mage som vokser :-) Termin 27.februar. Bor i Oslo.

[email protected]

Ja, ble ikke sjokkert over at noen fant ut hvem jeg var... det var jo egentlig litt meningen. Eneste som overrasker meg er at noen faktisk bruker tid og energi på å finne frem til mitt nick... og så signere med "anonym"... *ler*

Hehe - takk, så hyggelig :-)

Det hadde vært veldig moro med et gravidstrikketreff ;-)

Jeg er bortreist til over helga, men kanskje i løpet av september en gang?!

Jeg var på Husflidens strikkekafé før jul i fjor, det var koselig. Men jeg har ikke funnet ut om de er i gang med det igjen denne høsten - kanskje noen av dere vet? Det er i tilfellet også en mulighet!

Annonse

Ååå... dette hørtes kjempekoselig ut ! Syns det er gøy å sitte å brodere men jeg får heller vere med dere i tankene vist det er greti:) Bor nemlig 60 mil unna oslo så blir litt langt å reise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...