☆chiquita☆ Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Jeg var i bryllup i helga og hadde barnevakt, mestparten av dagen. Fikk bare ammet 3 ganger i løpet av dagen, fikk morsmelkerstatning resten. Nå virker det som om junior ikke får nok mat. Vil ha mat hele tiden og sover veldig lite på dagen.Han er forresten 3 uker gammel. Har ikke lyst til å gi opp amminga, men det frister veldig og gi han flaske i tilegg når det er sånn. Noen som har opplevd noe av det samme eller som har noen gode råd??
1+1=2* Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 Sønnen min er tre måneder nå. Han har fått morsmelk hele tida. Jeg føler jeg ammer hele dagen. Han sover heller ikke om dagen, men sover hele natta. Dette er mitt første barn, så jeg aner jo ikke om dette er normalt. Men gutten min vokser og blir større for hver dag. Tror derfor ikke det er noe unormalt at ungen vil ha mat hele tida og sover lite på dagen. Jeg har ikke tenkt på at jeg har for lite melk... Ingenting som tyder på det. Gutten min bæsjer jo hele tida og gulper masse, og det er jo tegn på at han får nok mat.
Expat Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 Det er vanlig med oekedager i denne alderen. Det kan vaere tilfeldig at det kommer naa. La baby faa pupp saa ofte han vil ha, blaas i husarbeide noen dager, vaer med baby og kos og sov og amm hele dagen til det gaar bedre. Spis og drikk godt. Saa gaar det seg til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå