Gå til innhold

Stakkars mannen min

Anbefalte innlegg

Han må leve med en kone som er en furie om dagen. PMS eller andre hormoner, ikke vet jeg. Jeg er dritsur for ingenting, morgengretten så det holder og kjefter og smeller. Har fått rast fra meg litt med gressklipperen idag, men jeg skjønner ikke at jeg blir så frustrert. Mulig det at jeg går og håper på noe annet enn tanta påvirker situasjonen. Synes å huske at jeg skrev et slikt innlegg for noen pp-er siden så det kommer vell en tante om noen dager.

Vente vente vente vente til lørdag. Da får jeg nok en avklaring på min frustrasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6013151-stakkars-mannen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Heldigvis er mennene gjerne litt rusta for dette. De er mer avslappet i forhold til hormonelle svingninger enn vi er. Så det går nok greit. Uansett utfall, er det slitsom å være slik. aller mest for deg. Håper du får slappet av. Og så krysser jeg fingrer for at tr ikke kommer.

Lykke til

Jeg pleier å være veldig stabil i humøret( eh, tror jeg selv da) men nå i helga hadde jeg et utbrudd som jeg ikke har hatt maken til på 8 år(husker faktisk sist). Jeg kjeftet og kastet en plastbøtte i golvet så den sprakk i 1000 biter( uff, ser det komiske i det nå). Mannen min sa ingenting før dagen etter....Jeg tror nok alle disse nedturene merkes på psyken uansett hvordan en tenker. Mye skjer nok ubevisst, merker at jeg irriterer meg over ting innimellom som jeg aldri ville drømt om å komentere for ett år siden. Tror mannen min forstår det, men det er ikke greit å være dem heller...

Masse lykke til til helga..

Annonse

Ja, og rett etter at jeg skriver innlegg om hormoner og slikt, så ser jeg dette... Bra syn jeg har...

Godt å høre at det svinger flere steder, det går jo over etter noen dager som regel. Og det er deilig å rase fra seg litt. Føles godt etterpå, men da sitter min mann igjen som et spørsmålstegn og jeg må forklare og trøste ham....

yakkkk, for et styr... går og klipper ferdig plenen heller...

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...