Gå til innhold

Foreldre

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir 17 i desember!

Fortalte det til min og forlovedens mor da jeg var litt over 3 mnd på vei!

De visste det jo så klart fra før da.. ;)

De ble glade, og moren min har faktisk netopp sydd ferdig dåpskjolen som vi skal få.. :D (Hun syr en til hver av søsknene i familien min)

Faren min fortalte jeg det til dagen etter, og han ble jo selvfølgelig også glad, og kommenterte samme dag til moren min da hun hadde klippet seg at; "du ser ut som en bestemor du!" og strøk henne på kinnet.. :)

Så her tok de det kjempefint, og alle gleder seg veldig til de skal bli besteforeldre! :)

jeg var 15 når jeg ble gravid med min første (16 når hu ble født)

mamam tok det ganske greit og sa hun støttet meg i det valget jeg tok og hu var liek glad i meg fordet. pappa stirret i veggen i 2 timer uten å si et ord, og foreldrene til faren støttet oss i det valget vi vilel ta.. alle forguder hun nå. nå er jeg 20 skal ha nestemann i desember (21 når ungen kommer) og denne gangen gleder alle seg veldig. broren min er 23 og de vil også prøve få et barn, men det er foreldrene mine mere skeptisk til. hehe.. rare folk kan være..

jaja det var min historie da.

Jeg tror nok ikke det faktum at man får barn tidlig gjør at man som forelder blir mindre glad i barna sine. Men tenk dere hvordan dere hadde reagert.

Moren min har tatt det helt greit begge gangene, faren min tok det greit nok første gang, og hadde ikke noen problemer med det denne gangen. men foreldrene til samboeren min tok det ikke så pent. Og vi er 22 liksom..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...