Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 d tror jeg ikke... jeg gikk på en 10 dagers kur da jeg ble gravid;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 phuh fin nyhet:) Det var bra. Takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 tok og en 10 dagers kur etter jeg i teorien var gravid og ikke viste om den... d gikk helt bra det og;) kan nå sjekke om du har fått en kur som ikke er skadelig for barnet om du skulle bli gravid:) best å være på den sikre siden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 fikk en 3-dgs kur MIDT i EL....Forrige uke.. :s Tror den het toks-et-eller-annet..... elller triok-et-eller-annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har mye erfaring med urinveisinfeksjoner, bruker å få det minst 5-6 ilöpet av ett år Vi har siden februar begynt med prövinga så jeg snakket med min lege ang UVI og dette og sist jeg hadde fått UVI (i mars) så han gav meg antibiotika som ikke skal väre skadelig for de som er gravide og de som pröver, og faktisk så har denne hjulpet meg aller mest og aller fortest, tro meg jeg har prövd MANGE forskjellige.. Den heter FURADANTIN 50 mg tror jeg at det var, og han sa til meg at ut av erfaring så er det bra å öke den gitte dosen til det dobbelte det förste dögnet når du begynner med den da "kommer" den igang fortere.. ANBEFALES!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå