LINDA*** Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Helt ærlig: Føler dere at dere har stresset med å bli gravid? Tenkt mye på det, ofte bruk av tester, tempet osv..? Og likevel så klaffet det? Jeg føler hvertfall at jeg går rundt å tenker på dette heeele tiden. Det å bli gravid. Kanskje derfor jeg aldri blir d? hmmm.......... Jeg vet jeg bør ta det som det kommer. Men bare et spørsmål til dere som er så heldige å være gravide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Ja!!!! jeg stresset med å bli gravid......hehe.... tempet, og testet og sto i værre da det ikke klaffet på første forsøk!!!!!! Det slo til på tredje forsøk og jeg har ikke noen tro på at det hadde skjedd før om jeg ikke hadde stresset. Skjønner ? Det skjer bare til ulik tid hos oss alle. Gjør det du syns passer deg best du - så ser vi deg nok snart her inne !!!! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LINDA*** Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2006 aaa... takk for oppmuntrende ord:) For man stresser jo litt med dette her. Gjør man ikke...? Det å slappe av, som alle sier, er jo kliiin umulig!! *hmfp* Godt å høre at det faktisk eeer mulig å bli gravid tross stress Takk for svar, forresten:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 tror jeg stresset litt, men vi hadde akkurat sluttet på pillen så jeg trodde helt ærlig ikke at det skulle gå på 1pp... kjøpte mange el-tester som jeg skulle bruke neste pp, og stressa litt med at ting skulle skje fort, men kan være at siden jeg ikke tenkte det skulle skje 1pp og heller stressa med at d måtte skje i 2pp så klaffet d... ikke vet jeg;) Lykke til iallefall:) PS. Trikset våres var å ha sex annen hver dag fra mensen var ferdig og til ny ikm:) Då måtte vi jo treffe el samme hvor i perioden den kom;) Ble litt mye sex og d var jo ikke alltid like spontant, men d fungerte iallefall for oss;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy73 Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Hei du! Kan dessverre ikke trøste når det gjelder min egen situasjon, er så heldig å bli gravid veldig fort (nesten litt for fort, får knapt nok tenkt meg om, hihi..). MEN, har en liten solskinnshistorie til deg likevel; har ikke mindre enn tre venninner/bekjente som strevde mye med å bli gravid, tenkte på det hele tiden, og egentlig nok stresset med det. Alle kom så langt som at de bestilte time for undersøkelse på sykehuset, en søkte til og med om prøverørsbefr., og alle ble gravide før de fikk gjort seg bruk av undersøkelsestimen!! :-) Så det viste seg at psyken hadde enormt mye å si i alle fall for disse tre, håper det kan hjelpe deg også til å senke skuldrene litt.. Uansett, masse lykke til, nyt prøvingen!! :-) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LINDA*** Skrevet 21. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2006 tusen hjertelig takk for svar igjen:) Hyggelig å få positive, og konstruktive svar. Og jeg stresser litt med mine 8pp. Men det blir vel min tur en dag. Det veit jeg. Fint å høre om dere, eller andre her, som har tenkt mye på prøvingen før det klaffet. Da finnes det håp for meg og:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Holdt på 14pp første gangen, vi...... men de to neste satt på 1pp og 3 pp, så dette fins det vel ingen fasit på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg håper at det klaffer for deg snart! Min personlige erfaring (har blitt gravid uten prøving 3 ganger) er at vi har fått det til når vi minst har planlagt det.... Så jeg tror virkelig at det er noe i å ta ting med ro (selv om det ikke er så lett!) og kanskje heller lytte litt til kroppen og følelsene en har for hverandre. Mannen min påstår at jeg blir ekstra kåt og villig under EL, kanskje det er derfor det klaffer så greit for oss? ;0) Verdt å tenke på, ihvertfall. Igjen: ønsker deg lykke til, håper å se deg her inne snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heihvordetgår Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 JA, jeg stresset. Etter å ha mistet 2 ganger, så var det eneste som stod i hodet mitt at jeg ville bli gravid igjen. Har hört utallige ganger inne på bligravid at man skal slappe av og ikke tenke på det, vel, det er ikke enkelt. Det hadde ikke noen innvirkning på om jeg ble gravid eller ikke, men nå har jeg i utgangspunktet aldri hatt problemer med å bli gravid. Önsker deg lykke til, og gjör akkurat sånn som du selv vil. Men kos deg også da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå