La vida Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 ...som har satt sin fot her inne! Lovte meg selv at jeg ikke skulle fteste før onsdag (IKM) og så løp jeg og kjøpte test idag! Attpåtil tok jeg den på ettermiddagen idag, etter jobb! Hallo?! Og nå sitter jeg og er skuffet over negativt resultat, uten at jeg kan si noe sikkert ennå... Hadde EL 9.aug, så er jo ikke gått mer en 12 dager en gang! Svake menneske...:-) Noen verre...?:-)
Snuffen Skrevet 21. august 2006 #2 Skrevet 21. august 2006 jeg slår deg.... 10 dager etter EL.------ Hyper tester... nå skal jeg ikke teste igjen før LEEEENGE etter IKM(som er i morgen...) )
La vida Skrevet 21. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2006 Skal jeg legge til at jeg allerede testet lørdag, da også på ettermiddagen... Pinlig... Var derfor jeg lovte meg selv å ikke teste før IKM... Fortell hvordan det går imorgen da! )
Snuffen Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 Kommer ikke til å teste hvertfall... brukt nok penger der på en stund. Har nå fått den berømte test skrekken.. så om ikke TR kommer i morgen så får jeg tålme meg... Blir tøft, men men...
La vida Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2006 Kan du gi meg litt av den skrekken også... ? Kunne snart nedbetalt studielånet på de summene jeg har brukt på tester de siste mnd ...hihi! Har vel snart ikke råd til å ha barn hvis jeg fortsetter å sløse slik! Ler av min egen dumhet, men litt fortvilende og... Håper nå at jeg kan klare å vente til onsdag! Må bare mobbe meg selv nok først...) Men du kommer ikke til å teste imorgen altså?
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 hehe, det er godt å se at flere bruker nok penger på tester her og at det ikke bare er meg =) MÅTTE bare teste i dag, men det er litt vel tidlig... IKM på onsdag/torsdag/fredag... Men kunne ikke dy meg... Blir dyrt men nå har jeg begynt å bestille på billige-tester.no MYE billigere der enn på apoteket!!! Bare sånn et lite tips, hvis noen ikke allerede gjør det...
La vida Skrevet 21. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2006 Jepp, må nok bestille meg et lite lager hvis det ikke klaffer på denne pp...) når du regner IKM, regner du da 10-14 dager fra EL eller 12-16 dager? Har hørt begge deler...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 ønsker deg masse lykke til.Du kan jo være gravid enda for det.Vet aldri.Lykke til.
Snuffen Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Jeg har regnet 15 dager. GU sa EL var 7... så da tok jeg IKM 15 dager etter. Har et lite håp, men det er blitt svakere, tror kansje vi var for seint ute denne gangen.. men men... vi får se, kommer ikke til å teste i morgen nei. Har MEGET lett tilgang på tester, så jeg må bare ikke kjøpe nå nei.... Er ikke så lett heller da, men jeg blir jo ENDEL jazza opp her inne... min egenfeil da... for sette er et SUPERT forum.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 Megatester her også...At det går an :S Sier til meg selv hele tiden at jeg ikke skal gjöre det men... Sist gang lovet jeg til mannen min at jeg ska F.. meg ikke teste för jeg har en svär mage foran meg men to dager etterpå löp jeg til apoteket ja!?! Og selvfölgelig så var den negativ..og alle symptomene forsvant 5 min etterpå :S Tror jeg har brukt en tusenlapp på tester siden februar :S
Snuffen Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 he he he..¤ler høyt¤ synes jeg ser deg... ni spurter og kommer helt annpusten inn på apoteket... thi hi... Kjenner meg så igjen... Stor kule mage er jo et godt tegn på at man er gravid.. så da blir det testing opp under jul neste gang da anonym... he he he
La vida Skrevet 21. august 2006 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2006 Kanskje vi bør lage et "ikke teste før IKM"-forum da??? Eller "støttegruppen for uforbederlige testere"? Andre gode forslag? Er uansett godt å høre at jeg ikke er alene, blir ganske frustert av meg selv når jeg gjør sånt! Og takk, Aurora, det er jo faktisk håp ennå... Har aldri vært gravid før, så jeg har jo ingenting å sammenlikne med...) Får bare si lykke til videre til oss alle da!
Phobia Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 JA dette er værre: Jeg leste først hva du hadde gjort og så gjorde jeg det samme nå nettopp !!!!!!!!!! El og IKM samme dag som deg ! Og nå sitter jeg her med en helt bånn negativ test stimmel og alle symptomene (og jeg hadde ALLE) har forsvunnet og jeg er bare helt sikker på at det kjennes ut som tr er på vei... SÅ dum går det faen meg an å bli !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå