Lykkelige-tulla Skrevet 21. august 2006 #1 Skrevet 21. august 2006 Hva slags klut skal dere bruke til å vaske rumpa på babyen med??
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. august 2006 #3 Skrevet 21. august 2006 med rosa kant. Gul kant til ansiktet =)
Gjest Skrevet 21. august 2006 #4 Skrevet 21. august 2006 men hvorfor må det være forskjellige kluter til annsikt og rompe, når det likevel blir vasket på kokvask. (selvfølgelig bruker jeg ikke rompelkuten i ansiktet på babyen før den er vasket i maskinen.)
Lykkelige-tulla Skrevet 21. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2006 følelsen av at det er rent. Greit å ha det adskilt med farger, kluten i ansiktet kan man også bruke flere ganger. Greit hvis man bare steller babyen sin selv, da vet man jo til en hver tid hvilken klut man brukte sist. Men hvis bestemødre, tanter ol også vil bytte bleie så slipper man å være redd for at de plutselig skal ha brukt en uren rumpeklut i ansiktet på babyen...
minas'81&lillegull;) Skrevet 21. august 2006 #6 Skrevet 21. august 2006 Hiver klutene på vask bare den har vært våt jeg, klarer ikke bruke opp igjen en klut som er fuktig fra før selv om den bare har vært brukt i ansiktet fra før.. Gasbind kluter skal være mykt og godt. Skal ha et stort lager av kluter og filler da det sikkert blir mye vask både med bleieskift og gulp m.m.m Fikk tips fra ei venninne om å kjøpe sånne engangs greier som man bare dypper i vann og kaster etter bruk. Lettvint og hygienisk. De bruker det vissstnok på sykehuset der jeg skal føde også. Hun syns det var veldig praktisk ihvertfall.
Heffalump mamma Skrevet 21. august 2006 #7 Skrevet 21. august 2006 hvor selges disse vaskeklutene, og hvor mye koster de??? hvor mange trenger man?
er det muuulig Skrevet 21. august 2006 #8 Skrevet 21. august 2006 om du mener de papir-serviettene fra libero...så er de steinharde...og er som å tørke bæsje-rumper med vått avispapir.....
minas'81&lillegull;) Skrevet 21. august 2006 #9 Skrevet 21. august 2006 Aner ikke hva de heter, men de bruker dem på prematur avdelinga så helt håpløse kan de vel ikke være da.. Tror ikke det var libero nei, er ikke de innsatt med noe greier da? Dette var helt rene kluter som hun bare dyppet i vann, evt litt baby-olja og vasket med.
Skrømti Skrevet 21. august 2006 #10 Skrevet 21. august 2006 De selger iallefall noen rimelige på Sparkjøp, husker ikke hvor mye de koster, men .
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 21. august 2006 #11 Skrevet 21. august 2006 Vi brukte Liberos papirkluter hele tiden. Litt tykkere enn de på barsel. Aldri noe problem på vår pode. Men prøvde vi våtservietter gikk det som regel svært dårlig. Av våtservietter er Coop sine uten parfyme best.Lurest å bruke bare rennende vann på de såreste stumpene. Syntes ikke det var noe særlig å bruke tøyklut på de brune bleiene, da det blir håpløst tungvint å holde det reint. Og hvor skal du gjøre av klutene til du får samlet opp nok til en liten kokvask?
babynr1 Skrevet 21. august 2006 #12 Skrevet 21. august 2006 har kjøpt gasskluter fra kid 3stk for 10kr.kun kjøpt med rosa kant vasker de etter hver bruk,syns at oppe og nede klut el klut med forskjellig farge blir instutisjonsprega og det vil jeg ikke ha.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #13 Skrevet 21. august 2006 Noen gode tips: Kjøp MESOFT usterile gaskompresser 10 cm*10 cm på apoteket. 100 stk i pakken. Utrolig myke og behagelige mot huden..Veldig bra til sårvask på huden og som kompresser ved småsår...(3 i 1)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. august 2006 #14 Skrevet 21. august 2006 Skal også bruke gassklut
lucky_mom Skrevet 21. august 2006 #15 Skrevet 21. august 2006 Jeg har brukt Liberos papirkluter til begge mine jenter, og har vært veldig fornøyd med det. Men som oftest vasket jeg dem bare under rennende vann. Synes det stort sett det bare ble gris med det klut-styret, og vasking av de...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2006 #17 Skrevet 21. august 2006 De papirklutene som faktisk funker, heter LILLGÅRDENS TVÄTTLAPPAR! Myke og gode. Libero sine er helt håpløse, skjønner ikke at de er i salg så forferdelige som de er. Barnevognhuset Rudo fører Lillgårdens, har ikke sett dem noe annet sted, 3 svære pakker for 100 kroner. Alternativet er sannsynligvis å kjøpe i Sverige. Jeg har brukt de papirklutene både som reisekluter og som bæsjekluter hele tiden, veldig fornøyd.
-MtG- Skrevet 21. august 2006 #18 Skrevet 21. august 2006 Skal bruke gasskluter med farget kant fra Hansen & Dysvik. 6 stk for 39 kr tror jeg. Gule til rumpa og blå til resten:)
Gjest Skrevet 21. august 2006 #19 Skrevet 21. august 2006 Sparkjøp har noen veldig gode gaz kluter.Har brukt de til tre barn...De tåler kokvask så da kan en bruke de både i rompa og i ansiktet :0) 19 kr pakken tror jeg det er.6 kluter i pakken.
Gjest Skrevet 21. august 2006 #20 Skrevet 21. august 2006 Det er ikke samme klutene de bruker på sykehusa som du får kjlpt.Libero sine.De på sykehuset er myke og gode.De fra libero er avis papir :0(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå