Gå til innhold

Det er så spennende=) =) =)

Anbefalte innlegg

Det å gå å tenke på at vi faktisk PRØVER å få meg gravid. Vi er ganske unge, og de fleste på vår alder (hvertfall min), tenker mest på skole, fest og fyll.. Jeg er den første i venneflokken som er mamma!

Jeg er så glad for hvordan livet mitt har blitt!! =)

Fått en nydelig sønn, en god samboer og driver å jobber med utdannelsen min .. I tillegg driver vi å flytter:) Gleder meg sånn over alt, og lengter veeeldig etter å bli gravid igjen:)

Ser det for meg, OSS - en familie på FIRE=) oii!!

Forelskelsesommerfugler i magen av det her altså=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6012293-det-er-s%C3%A5-spennende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også :)

Tenk at vi prøver!! Vi bestemte oss i januar at jeg skulle slutte på pilla i august. Samboer ombestemte seg i vår. Ble jo selvfølgelig skuffa da, men er han ikke klar så er han ikke klar. Spurte han etter å ha tatt siste pille på brettet om jeg skulle begynne på nytt brett, da hadde han ombestemt seg igjen : ) Det var nok ferien med 3 søte små som gjorde susen ; ) nå er jeg i første pp. Håper det går fort, men vi får ta det så det kommer.

Lykke til : )

Vist er det spennende, det synes jeg også :-)

Er vel ikke så veldig ung lenger nå, 25 år, men vi prøver på nr 3 så i forhold til det føler jeg meg ganske ung. Holder også på med siste bit av utdanningen min, er ferdig om litt under to år, det skal bli deilig, da vil jeg ha 6 år bak meg og skal "aldri" mer studere, er så lei nå!!!

Gleder meg til å bli en familie på 5, etter jeg mistet en uplanlagt spire føler jeg vi mangler en så dette blir spennende.

Lykke til med prøvingen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...