Gå til innhold

hørte hjertelyden hos nurket mitt i dag!!:)

Anbefalte innlegg

hei alle jenter!

i dag var jeg og samboeren min hos jordmor for første gang!!! det var selvfølgelig mye informasjon, men hun lyttet på fosteret også, som vi fikk høre!!!HERREGUD, så gøy da!!:):):):)

skal si det lille hjertet slo fort...både jeg og samboeren min smilte fra øre til øre, og endelig skjønte vi vel på ordentlig at vi skal bli foreldre....

jordmor forberedte oss på at det var ikke sikkert hun fikk frem lyden, det kom an på hvordan han lå. men hjertelyden fant hun med en gang, og det var så utrolig! har vel egentlig ikke helt ord på det:) men da vi hadde lyttet en stund, snudde han seg...så det ble svakere! så vi hørte på instrumentet at han snudde på seg- GØY:) men så godt det var å få en bekreftelse på at det faktisk er et liv inni der:)sitter bare og smiler jeg nå...er kjempelykkelig!:)

Fortsetter under...

Så bra :o)

Jeg fikk også høre hjertelyden til nurket på onsdag. samboeren måtte desverre jobbe :(

men det var helt fantastisk, at det faktisk var liv der inne siden magen er like flat enda og alt er som før :o)

Nå gleder VI oss bare til UL, det blir nok enda mer stas enn å bare høre hjertelyden...

hei!

Jeg var hos legen i dag, og jeg fikk og høre hjertelyden for første gang! Ble så glad så glad! Er 12+1 uker i dag. Du da?

Mannen min fikk dessverre ikke vært med, men det blir nok flere muligheter!!

Er helt i hundre i dag!!

Kjempegøy å høre jenter.. Jeg har investert i sånn apparat hjemme jeg.. litt over tusenlappen på www.babywatcher.no. Så jeg hørte hjertelyden hjemme hos meg selv for første gang da jeg var 10+6... Det var en herlig lyd...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...