Gå til innhold

September: noen med goderåd til å fremskynde fødselen litt?


mammatina6sept

Anbefalte innlegg

har termin om ca 2 uker..har vondt i magen om nettene å begynner å bli temmelig lei nå,er liksom så slapp å trøtt og orker nesten inegnting:(

har prøvd sex men d hjelper ikke...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En anbefaler vel ikke å gjøre følgende, men dette kan (kanskje...) sette igang...:

Dobbel (dobbel-dobbel...) dose laxer-olje....

Eller et klyster....

Og så leste jeg her inne et sted om en som hadde tatt 'overdose' av bringebærbladkapslene....

 

Ellers driver vel jordmødre med modningsakupunktur osv.

 

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med jordmor om dette, og hun sa at SÆD var det eneste som hjalp.

Og lakserrolje måtte en ikke ta for det kunne i tillegg til rier gi torturlignende smerter!

 

Så du får høre med mannen din om han vil ha barn snart eller ikke ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR ALL DEL - kutt laxsér olje!! Det gir masse smerter og kan stresse babyen unødig. Jordmor fraråda slike råd på det sterkeste! Ingen vits i å stresse med å fremskynde ting, for ingen av desse tingene - hverken avføringsmiddel, vasking eller sex hjelper før du er moden.......først da funker det, og da er sex og sæd den beste igangsetteren:-) Ikke rart det ikke hjelper når du er for tidlig ute....Barnet kommer når det kommer, og det er det beste. Så inntil videre kan du kanskje kose deg med masse sex og håpe at det faller sammen med modningen snart??

 

Dette er ikke et krangle innlegg, men skrevet i beste mening fra en en med litt erfaring.....

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kan bekrefte at lakserolje kan gi sterke smerter. Hadde selv en helt forferdlig og lang våkenatt med meget smertefulle maserier som kom med bare et par minutters mellomrom natten gjennom. Klarte knapt å røre meg når det stod på som verst. Resultatet uteble så det var så absolutt ikke verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste akkurat at amerikanerne har gjort en studie på om sex framskynder fødselen og dessverre så framskynder ikke sex fødselen i følge denne studien.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg fikk min andre sønn for 4 år siden fikk jeg råd av legen om å gå masse i trapper eller sykle da han var festet 2 uker før fødsel.han ble født 12 dager før. det er vel ikke alltid det fungerer,men det er vært et forsøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...