Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen med fler enn 3 forsøk her som kan svare meg på følgende:

Kan man kjøpe fler forsøk på offentlig sykehus, hva koster det?

Hvordan blir det med medisiner, er det noen grenser der, er det noe som blir dekket? Er inne i vårt siste forsøk på offentlig nå, men føler at det ikke kommer til å gå bra.Er derfor ute og sjekker litte grann.Noen som vet hvor lenge man må vente til neste gang??Har hørt mye om klinikken i Danmark, er det noen som vet hvor mange turer man må ta dit under forsøk? Det blir mang spørsmål på en gang, men nå er jeg virkelig desperat, setter stor pris på svar fra noen:-))

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6012222-er-det-noen-med-fler-enn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har ikke fler enn tre frorsøk, men jeg drister meg til å svare på spørsmålene dine allikevel. PÅ St. Olavs kan man kjøpe flere forsøk etter de tre man får. Et ivf forsøk koster ca 15 000 og ICSI ca 17 500. I tillegg til dette kommer medisiner som du må betale selv. Hvis du får noen egg på frys og setter inn disse etterpå, så koster det 4000 per gang.

Når det gjelder tid mellom forsøkene har jeg hørt at man skal ha en ordinær mens(ikke den som kommer rett etter forsøket) før man kan starte igjen.

Når det gjelder utlandet vet jeg ikke så mye. Har intrykk av at en del av de som reiser til danmark bare tar en tur, fordi de bruker en lokal gynekolog fram til det... men egentlig så har jeg ikke peil ;)

Hei Luva!

Takker for svaret ditt :-)) Føler at dette forsøket går rett i do, føler jeg har alle symptomer på at mensen kommer igjen. Så vi får se hvordan det går. Nå vet jeg i allefall at vi har noen muligheter igjen.Gir meg ikke så lett!

Er du midt i forsøk nå eller?

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...