Gå til innhold

nettopp positiv test, griner og smiler om hverandre

amalie 10.08.07 og thea 12.10.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp testet positivt, griner litt (uten å kunne forklare hvorfor), smiler i neste øyeblikk. Noen som vet hvor lenge dette varer før man får litt mere kontroll over følelsene sine. jeg skal på jobb i morgen. Jobber på psykriatisk akuttmottak og det er vel ikke akkurat en dame med dårlige humør som trenger å stå der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

først og fremst: GRATULERER:)

så dette med følelser er jo så forskjellig, og ikke så lett å styre, men når du kommer over det verste sjokket så stopper vel grininga;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så masse:)

Kjenner til følelsen:)

Noe man aldri glemmer, er synet av pos test, første ul og første tegn til liv i magen:)

Du har ingenting å gråte for iallefall , hehhe...men det er følelser i sving:)

Det er bare posetivt!

Lykke til ...

jente 77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele ligger vel på at dette er noe som er ønsket hjertelig velkommen. Før jeg hadde fått sagt noe mere, hadde min forlover fortalt det til sin far og flere av de han jobber med. Jeg selv er litt bekymret, ønsker ikke å fortelle det til noen før jeg har tatt en ny test i morgen tidlig.

tok en cb test midt på dagen i dag, den viste kun svakt positiv. Det er vel meg selv som ikke helt kan tro det. Det hele føles litt rart, kvalm ja, pupper som trenger ny BH ja, litt press/trykk nederst i magen ja, ølesene/homonene 400 km/t ja, ellers ingen ting.

Føler meg egentlig litt to innvending, når jeg griner, spør forloveren hva det er, men jeg vet ikke, tårene bare kommer.

Noen som har erfaringer med når man forteller resten av familien dette. Jeg vet ikke selv hva jeg vil, og han har jo fortalt det til sin side, så da er vel det bare å hoppe i det. Jeg vet de kommer tilå bli kjempeglade, men hvordan starter man en slik samtale. Jeg hadde nok med å fortelle det til min forlover, jeg skalv, viste ikke hva jeg skulle si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...