Gå til innhold

Lei spydighetene her...

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så sinnsykt lei av disse spydighetene som blir slengt på forum.. Det som irriterer meg enda mer er at de som kommer med disse kommentarene er anonyme..

Jeg synes det blir barnslig og teit at disse ikke tør å stå frem og si hvem det er.. Blir også bekymret over at du/dere skal ha barn.. Kan ikke akkurat være veldig voksen når man holder på sånn.. Stygt å si det men føler med barnet deres som får du/dere som mamma... en som alltid må lage kvalm og faen..

Slutt å gjem deg/dere bak anonym... Slutt å vær feig!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6012074-lei-spydighetene-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11

Uff, så trist at det holder på til det uendelige. Jeg får jo aldri med meg disse spydige tingene.. bare alle trådene OM at noen er spydige.

Syns ikke det er annet på skravlesiden om dagen jeg.. evige tråder om at folk er spydige og kvalme.

For alt vi vet kan det være smågutter som elsker å erte på seg gravide hormonelle jenter..

Nei- jeg skal hvertfall aldri svare på en sånn provoserende tråd igjen!!! Gjorde det en gang inne på skravlesiden og det skulle jeg aldri gjort!

Anonymknappen blir ofte misbrukt har jeg en følse av ..

Skjønner ikke hvor du ser alle disse spydige meldingene hen jeg ?

Kikket igjennom lista her nå , og det var jo ingen som hadde sagt noe spydig i det hele tatt.

Bare normale innlegg her.

Jeg må jo gå glipp av de hele tiden.

Eller så er det som klager over spydighetene , som konstant leter etter de....

Annonse

vi er jo ikke anonyme uanz. kjenner jo til enkelte på nicknavn nå, slik at man vet hvem som er hvem sånn sett. og noen har jo album på nicket sitt - enda lettere å huske/identifisere de forskjellige! hadde alle vært anonyme, så hadde det vært utrooolig kjedelig å være her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...