Gå til innhold

Papirene til trygdekontoret??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Satt å fyllte ut de papirene i går jeg også, og lot være å fylle ut akkurat de feltene du lurer på. Tror ikke du behøver å fylle ut det når du søker nå, du kan gi trygdekontoret beskjed om det senere.

De sa til meg på Trygdekontoret at de pleier å ta kopi av helsekortet vårt som attest ..

Annonse

Jeg syns de er vanskelige jeg!!! Når skal jeg ta ut ferie liksom.... Hørte med personalavd. og økonomisk så spiller det ingen rolle da jobben betaler permisjonen og får igjen av trygdekontoret. Men jeg har 7 uker ferie da. Overfører 2 fra i år til neste år. Så jeg kan jo ikke ta 7 i juni / juli for da begynner vel trygdekontoeret og lure så jeg skriver opp 5 og gir jobben beskjed om at jeg tar de to siste før permisjonstiden er ferdig......

Når jeg snakka med en på trygdekontoret, var beskjeden at de må ha med kopi av papirer som bekrefter terminen (samme hva slags), og at fordelinga mellom meg og pappaen og når jeg skal ha ferie ikke er nødvendig å føre opp med en gang... Og dersom man fører det opp så er det lett å endre på det underveis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...