Gå til innhold

Flere som ikke blir gravid etter MA?

Snart3barnsmamma?

Anbefalte innlegg

Mulig jeg er på helt feil side,men jeg prøver...etter å ha mistet i MA i nov 05 er jeg enda ikke blitt gravid,kan det være normalt da?? Noen andre i samme situasjon? Føler ikke at jeg har stressa med dette i sommer,men nå kjenner jeg at jeg er i ferd med å miste motet.Lurer på om det er for tidlig å be om å bli sendt til gynekolog for videre undersøkelser?? Noen råd?

Fortsetter under...

Jeg mistet i MA i mai 05. Jeg er nå gravid på ny i uke 12. Det tok altså over 1 år for min del. Anbefaler å gå til utredning hvis det skulle gå 1 år med prøving. Greit å få sjekket opp. Jeg gjorde det og ble satt opp til prøverør for å slippe å vente ytterligere. Det ble ikke nødvendig for uten at jeg visste det var jeg gravid under utredningen.

Lykke til!

Jeg mistet i uke 25 i juni 05. Vi ble ikke gravide igjen før i januar 06. Det tok mao 6-7 måneder. Jeg var skikkelig stressa på å bli gravid og syntes ventetiden var ulidelig. Var en slitsom tid... Jeg bestilte time til lege i januar for å få hjelp, men fant ut at jeg var gravid like før jeg skulle til legen. Jeg hadde oppsøkt gynekolog, hvis jeg var deg!! Håper det løser seg for dere snart! Tøft å gå slik, syntes i alle fall jeg... Lykke til!!!!

Hei

Jeg mistet også, MA, i november 05. Har som du prøvd siden da, uten å lykkes. Ser ut til at det tar sin tid, jeg har vært til kontroll hos gyn og alt så bra ut. Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet. Men, kjedelig er det og en mister litt motet underveis.

Jepp, det er flere.. mistet for 1,5år siden, har ikke lykkes igjen enda :(

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bedt om utredning, ihvertfall hvis du prøvde ltt før MAen også.

Jeg aner ikke hvorfor det skal ta så lang tid å bli gravid igjen, men har lest om mange andre og.

Har dessverre ingen gode råd, men ønsker deg lykke til !!!

:)

Annonse

Takk for mange svar:-) Sjønner nå at vi er mange med samme erfaring her,dessverre. Har nå vært i kontakt med lege og skal ta div blodprøver og temperatur i løpet av et par sykluser før han sender meg videre til gynekolog...så nå føler jeg at motet er kommet tilbake:-)Håper jeg er en av dem som blir gravid før den tid:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...