Gå til innhold

Føler at jeg ikke har gjort annet enn å amme i hele dag..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, helt typisk økedager ved 6 mnd! Kommer igrunn heleveien det Lilleh

får du hvilt deg nok? - hvile er viktig - og drikke ( 2-3 l pr dag

har du begynt med fast føde? ( Selv har vi lagt det på hylla vi - min er 7 mnd og vil bare ha pupp - ammer nesten annehver time på dagen , men vi koser oss ,med det vi da - han tømmer puppen på null komma niks på dagen - og koser seg litt mere på kvelden)

Ja, skal gå og legge meg straks... har blitt litt sent i det siste og tidlig opp, og ikke flink til å sove midt på dagen..

Vi har begynt med grøt. Kommer til å fortsette med kveldsmåltidet - hun koser seg så veldig med det.. storkoser seg faktisk :) Mange go'låter..

Hun blir fort ferdig på dagen - jeg er litt usikker på om det er fordi det er tomt, eller om det er fordi hun er fornøyd.. tror nok det er en kombinasjon - har på følelsen at hun kan ligge og suge heeeeeeele tiden om fikk lov :)

Vært og fått nålestikk for både melk, energi m.m. i dag, pumpet 140 ml når jeg kom hjem (5 t siden sist amming - så det var ikke stort), da mannen min hadde fått snuppa i seng med opptint melk..

Så bra at hun koser seg med grøten da!

Det er vanlig at de er fort ferdig på denne tida - noen blir skikkelig effektive slik at det tar ikke lange tida og få ut det de trenger. Går hun bra opp i vekt? prøv å la henne suge så ofte som mulig- stimulering av barnet er mer effektivt enn pumping ( men bra at du gjør det nå hun sov i dag da)

lykke til- du er så flink så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...