Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Positiv test hos legen i dag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Jippi, så glad på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Så hyggelig og gratulerer. Velkommen inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Go`mamma`n... Skrevet 21. august 2006 #4 Del Skrevet 21. august 2006 GRATTIS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 21. august 2006 #5 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, og gratulerer "kjenner" deg fra DIB. Så artig at du kom hit inn du også da. Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #6 Del Skrevet 21. august 2006 Litt usikker faktisk siden jeg hade siste mens for 9 uker sida..men har testa negativt fram til i dag..må ta en UL... Blir i hvertfall veldig spennende å se om det blir april eller mai baby :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 21. august 2006 #7 Del Skrevet 21. august 2006 Hei, og velkommen tilbake hit=) Jaja, da får vi følge hverandre en gang til da, hehe=) Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #8 Del Skrevet 21. august 2006 hihi..jepp... Vesla blir 11 mnd... Så dette er spennende... Nesten så jeg er litt nervøs... Var jo mye dårlig da jeg gikk med vesla..men "spådd" et lettere svangerskap.denne gangen... Men keisersnitt og en gutt....hehehe..skal bli spennende som DEN spådommen slår til!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosego&Lille'n Skrevet 21. august 2006 #9 Del Skrevet 21. august 2006 Hei og gratulerer! Har også sett deg på DiB. Spennende med to tette? ) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru grim Skrevet 21. august 2006 #10 Del Skrevet 21. august 2006 Gratulerer så masse )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2006 #11 Del Skrevet 21. august 2006 jepp...7 år mellom nr 1 og 2...så dette blir spennende og en ny erfaring sånn sett.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 21. august 2006 #12 Del Skrevet 21. august 2006 gratulerer deg her og jeg! gratulere så myyemed spiren! så gøy! nå er vi en god gjeng ifra DIB her inne på BIM! ;o)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentebanden Skrevet 22. august 2006 #13 Del Skrevet 22. august 2006 Gratulerer! Jeg er også fra DiB, men skifter nick her inne. Testet positivt i går, så er ikke offisiellt ennå... Jenta er 13 mnd., så dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå