Gå til innhold

hmm.. har jeg regnet feil tro? Noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om jeg kanskje har regnet ikm dagen feil jeg.. sist jeg hadde mensen var 25.juli-29. juli. Og før der igjen hadde jeg mensen fra 28.juni-1.juli. Så jeg regnet at ikm var i dag, men har ikke noe tegn på at tanta skal komme. Har veldig ømme pupper da, og er litt småkvalm, men pleier alltid å få masse mensen smerter på ikm dagen. Tok en test på lørdag (klarte ikke å la være) hehe og den var veldig neg.

Så noen her som tror jeg har regnet feil?

*forvirra*

Fortsetter under...

Tror nok at hvis du har jevnt 27 dagers syklus skulle du hatt ikm i dag, ja. Lørdag var kanskje litt tidlig å ta test. Hvis du har tålmodighet kan du vente et par dager til og ta en ny test hvis ikm ikke kommer.

Lykke til :)

Men kan jeg være gravid, selvom jeg fikk negativ test på lørdagen? For jeg tenkte kanskje jeg skulle teste i morra tidlig, hvis ikke tanta gir noe tegn på at hun er på vei i dag. Har egentlig lyst til å ta en test nå, men vente til i morra ihvertfall. hehe

Annonse

Skal vi se hvem som holder seg lengst unna testene????

He he he....

Jeg eier ikke tålmodiget, tesa lørdag og i dag... men nå har jeg bestemt meg for at neste test skal være evt. 14 dager etter IKM....

(som forøvrig blir i morgen/i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...