Gjest Skrevet 21. august 2006 #1 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har min første time hos jordmor i morgen. Er 17 uker på vei. Hvordan foregår denne timen? Hva gjør jordmor osv?? Noen som kan svare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diamond Skrevet 21. august 2006 #2 Del Skrevet 21. august 2006 Hun måler bare symfysefundus mål ( kjenner etter hvor stor livmoren er), og så får du høre hjertelyden tli bebisen din =) Pleier å vare en halvtime, ofte opp mot en time når det er første time hos henne....bli litt kjent og slikt! Du burde bare glede deg, som oftest veldig koselig hos jordmor og mye lettere å spørre om litt "teite" sp.mål, for ingen sp.mål er for rare for en jordmor! Mye mer forståelsesfull enn legen, iallefall tillfelle for meg forje gang og nå! Lykke til imorgen, og husk å dra med et åpent sinn, da får du en enda bedre opplevelse gjerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howdy Skrevet 21. august 2006 #3 Del Skrevet 21. august 2006 Min første time hos jordmor var en kjempehyggelig greie. En lang samtale rundt meg og svangerskapet. Det var rettet mot meg og mitt velvære og erfaring fra sist svangerskap osv. Renger med at du skal noe sånt, samt lytte på hjertelyden og måle symfyse. Ittno skummelt i hvert fall. Jeg skal ha med sambo til jordmor på den kontrollen du nå skal på. Vi fant ut at den var en av de bedre og bli med på :-) Hmmm... dette var ikke til så mye hjelp kanskje. Men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå