Gå til innhold

Slimproppen har gått!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto i dusjen i mårest og skulle vaske meg mellom bena, og vips... der sto jeg med slimproppen i hånda!!

Dette er 3 gang jeg skal fø, men har jo aldri opplevd å miste proppen før fødselen har vært i gang. Har ikke rier nå, bare kynnere som er litt vonde.

Hvor lenge før fødselen kan proppen gå, noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg stod og i dusjen da jeg mistet min.plutselig så lå den bare der...æsj... det var på tor, nå er det man....så kan nok ta laaang tid ja....jeg har termin til lør.

proppen kan forresten gå veldig lenge før...dessverre...

Skrevet

Da jeg skulle ha førstemann gikk slimproppen fire dager før fødsel (16 dager før termin). Ved min neste fødsel gikk slimproppen fem uker før termin (min datter kom akkurat på termindato). Etter at slimproppen hadde gått under svangerskap to, fikk jeg svake mensmurringer, men ikke noe mer. Merket ingenting til verken kynnere eller rier, så det var et sjokk da jeg våkna av at vannet gikk og pressriene satte inn med en gang, natt til termindatoen. Rakk så vidt å komme meg inn på føden, før det hele var overstått.

Lykke til.

Skrevet

Ved min første var jeg så "heldig" at jeg mistet min 14 dager før termin og fødsel..... Beklager, sikkert ikke det du helst ville lese....

Skrevet

HEI!

Ved første fødsel gikk slimproppen tirsdag og barnet kom torsdag. Tror det er sjelden at det går over 14 dager, og du er nå iallefall i modning-noe skjer!! Artig med fremgang!!!Lykke til!!

Skrevet

Min gikk for 3 uker siden, og her sitter jeg:-|

Men tror det vanligste er at det går mye kjappere!

Virker som de fleste får innen 4-5 dager etter at proppen har dratt sin vei.

Skrevet

hmmmm....jeg mistet min for tre uker siden jeg også....har masse fødselstegn men det skjer ikke no mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...