Gå til innhold

tromsøbabyer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kjære vene...krysser fingrene for det samme. Vil jo helst slippe å føde på stua/ venterommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur nesten det må ha vært litt unntakstilstand, har vært å sett på tavla, å det ligg på 2-4 fødsla om dagen :) Huff, stakkars de som sku bruke medikamenta da.. e har bestemt meg for kun å benytte meg av lystgass, vil være mest mulig tilstede rett etter fødselen, så det e jo betryggende, sia dem har lystgass i alle romman :)

Da e det jo en mulighet for at vi havne på avdelinga ilag faktisk ;D

E kjenne til det med våkninga, våkne av kynnera og halsbrann hele tida føles det ut som, spis sterk mat, bla bla:) men det nytte jo ikke hehe, e jo fremdeles her;) skal vaske leiligheta i dag :)

Skrevet

Tja, 3 daga igjen til termin da...men i natt, ja da tenkte æ det kom til å skje nåkka....så vonde kynnera/maserier har æ ikkje hatt før....fikk nesten ikkje sove, kom gjevnt å trutt samt utover dagen....slimproppen gikk virkelig i dag.....men no...niks, alt har roa sæ ned...kjenne at nåkka e rart i dag, men får se. Har å vaska å styrt litt no i håp om kanskje......

Bynner no å å lure om det kanskje skyldes sterk pizza i går.....

Skrevet

det e nymåne i morra ;) kanskje det skjer mye rart i natt?

e håpe virkelig det. E plutselig blitt så kvalm igjen, ondt i magen, å føle e vagge meir en før.. får håpe det skjer nå utover kvelden. skal vaske leiligheta, ALT, når samboeren kommer hjem, kanskje det hjelpe.

Å folkens, vi får lage Tromsørekord i å ha mye sex hehe, trur nok det skal litt til med tanke på byen vi bor i, men det e jo verdt ett forsøk? ;)

Skrevet

ja kanskje det skjer no i natt da....e fortsatt ikkje helt i slag hær æ sett....kjenne nåkka stikking innimella...sex ja....hmmm....hadde æ orka så...hihi, men kommer vel en baby uansett...kan jo ikkje bli der for bestandig...eller?! hihi

Skrevet

kjenne godt til det, merke e tar meg i å planlegge å ha sex hele tida, men når det kjæm til stykket så hehe..

e har en følelse av at den trives FOR godt der inne.. vet dokker forresten om det e gutt eller jenta?

Skrevet

Vente gutt vi da i følge UL, har på følelsen av at det e gutt å da...men man kan jo bli overraska, enn dåkker?

Skrevet

Gutt her åsså, hadde også følelsen av at det va gutt før vi va på UL, så da ble det bare bekrefta. no når vi va på den ekstra UL, så blei det iallefall sikkert, så blir ingen jente i blått hehe :)

Skrevet

Nåen av dåkker tromsøjente som bruke MSN? hadde jo vært artig å chatta litt der.....i allefall...min adr e: [email protected]

Skrevet

Heisann:)Er 27 år,venter første 2.okt.Artig det er så mange tromsøbabyer:)

Skrevet

så artig at så mange venter bebis i Tromsø! Dette er min første...hva skjer når man skal på omvisning i KK??? er det da man kan komme med "ønskeliste" til fødsel? har noen av dere vært på svangerskapskurs?? 7 uker igjen!!! eller kanskej blir det mer:-)

Skrevet

har mottatt mail fra deg, så du er lagt til...vannet har forresten gått...se egen tråd. Så kom igjen, kanskje vi møtes?

Herregud, tenk...skal snart bli mamma

Skrevet

så spennanees.. du tok virkelig innersvingen altså ;)

håpe det skjer nå her åsså no, e jo nymåne hehe, får ha trua på det.. håpe vi sees på barsel :)

Skrevet

Hei. Æ har termin 6.november. Artig me så mange tromsøjenter, men koffør e ikkje fleire på treffan vårs????????? FYYYYYYYY!

Dokker som har lagt ut msn adressen dokkers: æ legg dokker tell.

Min adresse e: [email protected]

Skrevet

Har den siste måneden begynt å bruke denna sia, så visste ikke om nån treff. når og kor e dem? :)

Skrevet

La dokker til æ=) Janmar, e det blitt nå baby?? =) e forresten super dårlig idag, og har sotte på do nesten hele natta.. kan det være at det skjer nå? Hadde vært så deili å bli feeerdi =)

Skrevet

Vi har treff onsdag i partallsuker kl 1930 på Peppes. Det e fast. Så bruke vi å legge ut treffan på Bim-treff sidene til Troms. Skal ha et dagtreff på mandag!!!

Skrevet

No må vi forsøke å holde fast i denna tråden vårs, tromsødamer!!!!

Den forsvinner fort over til neste side, og det er vell ikke alle som ser på de bakre sidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...